schreef:
NP (: <3
Safety schreef:
Thanks sweetypie <3
Angel schreef:
I know. Haha no. Ik ben gewoon heel erg gul tegenwoordig. En ik ging mijn cr die ik had toch weggeven, dus waarom niet meteen aan jou. (:
x
Safety schreef:
Angel, you're too sweet <3
Angel, you're too sweet <3
I know. Haha no. Ik ben gewoon heel erg gul tegenwoordig. En ik ging mijn cr die ik had toch weggeven, dus waarom niet meteen aan jou. (:
xThanks sweetypie <3
NP (: <3


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20