Thrandy schreef:
Nee ;p
Tris schreef:
O he wacht, ik dacht even dat je het over mij had? Whoeps. Ik heb nog niet echt lay-outs van je gezien, haha. :3
Thrandy schreef:
En zo slecht zijn mijn lay-outs nou ook weer niet, maar ja ze mag me gewoon niet dus ze moet altijd wat zeggen op mij.
Tris schreef:
Ergens wel normaal ook, maar je kan ook oefenen? Toch?
Ergens wel normaal ook, maar je kan ook oefenen? Toch?

En zo slecht zijn mijn lay-outs nou ook weer niet, maar ja ze mag me gewoon niet dus ze moet altijd wat zeggen op mij.
O he wacht, ik dacht even dat je het over mij had? Whoeps. Ik heb nog niet echt lay-outs van je gezien, haha. :3
Nee ;p


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20