Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
21 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Noettels trutht anoniem!
Anoniem
Straatmuzikant



Hihihi noettels


noettels
Karaoke-ster



Hihihi noettels



"Als ik je niet ken sla ik je over." 

Sawreh haha, ik ken je niet. (:
Anoniem
Straatmuzikant





"Als ik je niet ken sla ik je over." 

Sawreh haha, ik ken je niet. (:

Oh sorry, niet gelezen. Kun je een eerste indruk geven? :)
noettels
Karaoke-ster




"Als ik je niet ken sla ik je over." 

Sawreh haha, ik ken je niet. (:

Oh sorry, niet gelezen. Kun je een eerste indruk geven? <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Sure ehm, je komt wel heel aardig over, maar ik zie je niet heel vaak op het forum, jammer. ^^
Anoniem
Straatmuzikant



"Als ik je niet ken sla ik je over." 

Sawreh haha, ik ken je niet. (:

Oh sorry, niet gelezen. Kun je een eerste indruk geven? <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Sure ehm, je komt wel heel aardig over, maar ik zie je niet heel vaak op het forum, jammer. ^^

Kan kloppen ja. Hoelang speel je al vp/ben je actief? Ik ben namelijk net terug van vakantie haha.
Account verwijderd




x
Account verwijderd




x
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: