Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Ilse, Laura, Jamie, Pim en ik zijn vandaag
Anoniem
Straatmuzikant



Daarom ja, hehe, Ilse en ik mailen nu al een tijdje, en blergh, we zijn echt bang, HAHAA

Maar waarom? Ik heb jullie twee juist actief bezig gezien. Meer dan de anderen zelfs.

Precies deze!

Thrandy
Karaoke-ster



Jij en Ilse blijven echt wel hoor, ik heb meer mijn twijfels over wat andere haha.
Tim
Wereldberoemd



Fenne en ik (Woutje) organiseren een The Hunger Games competitie waar je een look kan winnen ontworpen door Laryanue, morgen komt de tweede ronde. Er komen 8 rondes (ofzoiets? Of meer?!) en de top 10 krijgt die look! We zetten de competities vanaf dit account live omdat....... dat cool is?! XD

2e ronde? Dus de mensen zijn al gemaild die meedoen? (KUT IK ZIT ER NIET BIJ :cry )

Noppes de uitslag komt morgen bij de eerste opdracht erbij ;P naja tweede opdracht opdracht 1 was opgeven


Ow! XD Kreeg al bijna een hartaanval :o
Anoniem
Wereldberoemd



Jij en Ilse blijven echt wel hoor, ik heb meer mijn twijfels over wat andere haha.

Haha, ahww.
Anoniem
Minister of Pop



Wanneer krijgen jullie te horen dan of jullie ook echt mogen blijven?

En jullie zijn ect goed. Jullie blijven
Tim
Wereldberoemd



Jij en Ilse blijven echt wel hoor, ik heb meer mijn twijfels over wat andere haha.

Haha, ahww.

Jullie blijven sws. Ik zie geen enkele reden in het feit dat jullie niet zouden mogen blijven.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Fenne en ik (Woutje) organiseren een The Hunger Games competitie waar je een look kan winnen ontworpen door Laryanue, morgen komt de tweede ronde. Er komen 8 rondes (ofzoiets? Of meer?!) en de top 10 krijgt die look! We zetten de competities vanaf dit account live omdat....... dat cool is?! XD

2e ronde? Dus de mensen zijn al gemaild die meedoen? (KUT IK ZIT ER NIET BIJ :cry )

Noppes de uitslag komt morgen bij de eerste opdracht erbij ;P naja tweede opdracht opdracht 1 was opgeven


Wat was die eerste opdracht dan? Mailen?
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: