Ryuzaki schreef:
Zorg dan voor sponsors voor Pim c:
Minori schreef:
Yeah i'm sure 'bout that but a few more sponsors couldn't hurt right?
Ryuzaki schreef:
Nah nee hoeft niet, ik ga toch wel door haha x)
Minori schreef:
Omg hehe, ik zal je helpen sponsors te krijgen hehe, ik zal even kijken brb.
Omg hehe, ik zal je helpen sponsors te krijgen hehe, ik zal even kijken brb.
Nah nee hoeft niet, ik ga toch wel door haha x)
Yeah i'm sure 'bout that but a few more sponsors couldn't hurt right?

Zorg dan voor sponsors voor Pim c:


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20