Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Truthen
Anoniem
YouTube-ster



Ik ken je niet persoonlijk, maar je looks zijn altijd echt supermooi, en je naam doet me denken aan mijn BFF hier, Evy. Verder moet je me echt wat van je schrijftalent geven want je bent echt heel erg goed o-o

Awh, dankjewel, haha! Ik doe altijd erg mijn best (bij zowel de looks als het schrijven, haha) ^_^ ♥ 

Ik zie jou steeds vaker op het fora, je komt altijd erg vriendelijk over! Ik zou graag eens wat met je mailen om je beter te leren kennen :d 
Anoniem
YouTube-ster



Ik vind je wel leuk uwu

Haha, yesh ^_^ 
Ik mag je wel, eigenlijk. In het begin vond ik je echt een rare hapsnurker, maar nu vind ik het echt leuk om je op het fora tegen te komen. Je bent (meestal <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>) vriendelijk, een sterke eigen mening (iets wat ik altijd wel kan waarderen in mensen) hebt een leuke, unieke vorm van humor (vind ik dan) en tja, al met al ben je wel awesome c: 

..hapsnurker
huh

Kst, das positief, haha
Anoniem
YouTube-ster



Je look is awesome haha. Ik ken je niet persoonlijk maar als ik je op het forum zie kom je altijd wel aardig over. 

Dankjewel! ♥ 
Ik heb precies hetzelfde bij jou! Ik vind je erg aardig overkomen maar ken je niet echt persoonlijk, hoewel ik je wel heel vaak op het fora zie c: 
Anoniem
YouTube-ster



i like yaa

I like 'yah 2! Ik vind je look trouwens erg leuk, ik weet niet waarom. Het geeft me een soort fantasy gevoel :3 Ik vind je wel aardig overkomen als ik je zie op het fora :d
Anoniem
YouTube-ster



Ik vind je stiekem echt geweldig, soms wel wat grof maar dat mag ik wel en ik houd van je anime obsessie ahaha

Nu is het niet zo stiekem meer, huh? :p Haha, hoezo grof? kst ;_: En animeobsessies zijn geweldig ♥ 
In ieder geval; Ik heb je al eens eerder getruth, toen was het een simpel ' Ik zie jou de laatste tijd steeds meer en meer, haha. Ik mag je c:' Ik moet toegeven dat het eigenlijk nog bijna precies hetzelfde is, haha. Maar omdat ik enkel mijn vorige truth kopiëren niet echt leuk is, voeg ik nog wat toe; Ik vind jou echt helemaal geweldig, echt waar. Ik houd trouwens echt van je look op dit moment en verder probeer ik echt al tijden de namen van die anime gifs op je profiel te vinden want ik wil die anime's zien, haha. c': So yeah.. I like you! 
Anoniem
YouTube-ster



Jij hebt echt skills, just sayin'. En je verhaallijnen zijn geweldig en ifoqijfeoiwj je bent awesome.

Omkad ik zit nu te blozen want.. wist je dat jij echt mijn voorbeeld was/bent? Toen ik samen met jou in de finale kwam, met jou in rpg's en zo zat,.. ik kon het niet geloven en was zo blij! Ik vind jou nog steeds zo geweldig en awesome en het doet mij stiekem echt zo veel plezier om te horen dat je mij awesome vind! Ik geloof het nauwelijks, haha c: Ik heb echt zo hard mijn best gedaan met schrijven en alles om op jou niveau te komen, dat was echt mijn doel c': Ik heb jou verhalen altijd zo geweldig gevonden dat ik dus ook zo goed wilde kunnen schrijven! Dit is trouwens de eerste keer dat ik dit tegen je zeg, of niet? Ik vind het altijd zo schamend om tegen iemand te zeggen dat je tegen ze op kijkt en alles en hahahaha. Maar oké, ik vind dat jij het moet weten! Verder zijn je ontwerpen geweldig, ben jij geweldig en tja.. hahahaha :$
Anoniem
YouTube-ster



Ik vind je stiekem echt geweldig, soms wel wat grof maar dat mag ik wel en ik houd van je anime obsessie ahaha

Nu is het niet zo stiekem meer, huh? <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'> Haha, hoezo grof? kst ;_: En animeobsessies zijn geweldig ♥ 
In ieder geval; Ik heb je al eens eerder getruth, toen was het een simpel ' Ik zie jou de laatste tijd steeds meer en meer, haha. Ik mag je c:' Ik moet toegeven dat het eigenlijk nog bijna precies hetzelfde is, haha. Maar omdat ik enkel mijn vorige truth kopiëren niet echt leuk is, voeg ik nog wat toe; Ik vind jou echt helemaal geweldig, echt waar. Ik houd trouwens echt van je look op dit moment en verder probeer ik echt al tijden de namen van die anime gifs op je profiel te vinden want ik wil die anime's zien, haha. c': So yeah.. I like you! 

Ahahaha je mag ook naar de namen vragne hoor <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Je kunt een mailtje van mij verwachten, haha c: 
Silatunique
Landelijke ster



Ik ken je niet echt, maar zie je best vaak op het forum en je lijkt me een schat van een meid.
Anoniem
YouTube-ster



Ik ken je niet echt, maar zie je best vaak op het forum en je lijkt me een schat van een meid.

Awh, haha dankjewel ♥ 
Ik vind je erg aardig overkomen en verder vind ik je look erg leuk! Ik zou je wel beter willen leren kennen.. misschien eens mailen? ^_^
Silatunique
Landelijke ster



Ik ken je niet echt, maar zie je best vaak op het forum en je lijkt me een schat van een meid.

Awh, haha dankjewel ♥ 
Ik vind je erg aardig overkomen en verder vind ik je look erg leuk! Ik zou je wel beter willen leren kennen.. misschien eens mailen? ^_^

Dankjewel, en ja ik wil graag mailen hoor! ;D
Account verwijderd




i ken je niet maar je lijkt me aarig
Anoniem
YouTube-ster



i ken je niet maar je lijkt me aarig

Ik zie jou wel vaker op het fora en zo, je hebt een herkenbare look dus dat is altijd wel fijn, haha c': Dat kroontje maakt het echt af, weet je :) 
Account verwijderd




thnx
Laryanue
Karaoke-ster



Jij hebt echt skills, just sayin'. En je verhaallijnen zijn geweldig en ifoqijfeoiwj je bent awesome.

Omkad ik zit nu te blozen want.. wist je dat jij echt mijn voorbeeld was/bent? Toen ik samen met jou in de finale kwam, met jou in rpg's en zo zat,.. ik kon het niet geloven en was zo blij! Ik vind jou nog steeds zo geweldig en awesome en het doet mij stiekem echt zo veel plezier om te horen dat je mij awesome vind! Ik geloof het nauwelijks, haha c: Ik heb echt zo hard mijn best gedaan met schrijven en alles om op jou niveau te komen, dat was echt mijn doel c': Ik heb jou verhalen altijd zo geweldig gevonden dat ik dus ook zo goed wilde kunnen schrijven! Dit is trouwens de eerste keer dat ik dit tegen je zeg, of niet? Ik vind het altijd zo schamend om tegen iemand te zeggen dat je tegen ze op kijkt en alles en hahahaha. Maar oké, ik vind dat jij het moet weten! Verder zijn je ontwerpen geweldig, ben jij geweldig en tja.. hahahaha <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Hey, you're even better than me now! c; <3
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: