Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Credit actie set voorstel gedaan bij Lianne
Anoniem
Internationale ster



Ehh, I dunno? xD Omkaaaaaaadd poor youu D: Meehh... who's the best D? xD 

I don't know that many D's, I know like three and they are all three good so yeah haha

Hmm... I'll think about it tonight, not in the mood right now xD 

No, you arein the force peopleto make their character mood, aren't ya :p Okay no, you are just sweet haha <3
Lix
YouTube-ster



Tegen, want er zijn van beide al items in het spel
Azelf
Straatmuzikant



I don't know that many D's, I know like three and they are all three good so yeah haha

Hmm... I'll think about it tonight, not in the mood right now xD 

No, you arein the force peopleto make their character mood, aren't ya <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> Okay no, you are just sweet haha <3

I am in the mood to force you, but you have Greek to do so yeah xD Ikr, so are you <3
Anoniem
Internationale ster



Hmm... I'll think about it tonight, not in the mood right now xD 

No, you arein the force peopleto make their character mood, aren't ya <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'> Okay no, you are just sweet haha <3

I am in the mood to force you, but you have Greek to do so yeah xD Ikr, so are you <3

Yeah so I go now offline I think xd Thanks panda, love ya <3
Azelf
Straatmuzikant



No, you arein the force peopleto make their character mood, aren't ya <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'> Okay no, you are just sweet haha <3

I am in the mood to force you, but you have Greek to do so yeah xD Ikr, so are you <3

Yeah so I go now offline I think xd Thanks panda, love ya <3

WHUT? WHUUUUUUUUUTT? To make Greek or to make Ciarra? o.o Love ya tooooo <33 
Anoniem
YouTube-ster



Die 2e vind ik echt lelijk. De 1e valt wel mee, maar zou ik zelf niet willen dragen.
Thrandy
Karaoke-ster



Ik vind ze niet zo super eigenlijk sad
Anoniem
Queen of Queens



OMG DIE GA IK DAN ZEKER KOPEN OMG OMG.
Anoniem
Queen of Queens



Die 2e vind ik echt lelijk. De 1e valt wel mee, maar zou ik zelf niet willen dragen.

Omg mond spoelen jij die eerste is geweldig! sad

Die 2de niet zo nee.
Anoniem
YouTube-ster



Die 2e vind ik echt lelijk. De 1e valt wel mee, maar zou ik zelf niet willen dragen.

Omg mond spoelen jij die eerste is geweldig! sad

Die 2de niet zo nee.

WOW wat verschillen die meningen ik vind de eerste echt mega mooi 
Toothless
Wereldberoemd



Die van 6 is mooi die van 12 niet
Mijn mening
Toothless
Wereldberoemd



Tegen, want er zijn van beide al items in het spel

Dit ;)
Anoniem
Popster



Ik heb liever andere setjes. Een aantal van de items in deze 2 setjes zijn ook al op VP in een andere kleur. Ik heb liever iets dat er nog niet is ;x
Anoniem
Popster



Beter andersom want de eerste is mooier lol en van de 2de is het haar er al

En het masker en de staart ook. En van de eerste is de jas en de vleugels er maar dan in een andere kleur xd
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: