Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Ik gil van blijdschap.
Ralsei
Internationale ster



tbh zie ik je niet als nter


Kan je vinden, boeit me totaal niet. Het is jammer, maar het boeit me niet. Niet zoals vroeger.

Wow bij Thrandy en Jasmijn reageer  je ook niet zo. Wat is er mis? Kan je er niet tegen dat ik haar citeer?
RockingToilet
YouTube-ster




Kan je vinden, boeit me totaal niet. Het is jammer, maar het boeit me niet. Niet zoals vroeger.

Wow bij Thrandy en Jasmijn reageer  je ook niet zo. Wat is er mis? Kan je er niet tegen dat ik haar citeer?

Ik snap niet waarom je zo reageert? Ik heb er gewoon even over nagedacht, over het feit dat ik niets vroeger of iemand me zo zag en dat heel veel mensen het vonden. Het was in het algemeen, niet naar jouw gericht. Het is toevallig dat ik je bericht las.
RockingToilet
YouTube-ster



Waar zie jij verkiezingen?

Je krijgt de badge maar tijdelijk of ben ik zo slechtziend?

Dat is zo, maar voor mij zijn het verkiezingen.

Hoezo? lol ik zie daar geen verkiezingen in hoor

Ik gebruik de term verkiezingen aangezien je solliciteert en gekozen wordt, ookal is het tijdelijk. :)
Ralsei
Internationale ster



Kan je vinden, boeit me totaal niet. Het is jammer, maar het boeit me niet. Niet zoals vroeger.

Wow bij Thrandy en Jasmijn reageer  je ook niet zo. Wat is er mis? Kan je er niet tegen dat ik haar citeer?

Ik snap niet waarom je zo reageert? Ik heb er gewoon even over nagedacht, over het feit dat ik niets vroeger of iemand me zo zag en dat heel veel mensen het vonden. Het was in het algemeen, niet naar jouw gericht. Het is toevallig dat ik je bericht las.

Oh dan snap ik het.
RockingToilet
YouTube-ster



Wow bij Thrandy en Jasmijn reageer  je ook niet zo. Wat is er mis? Kan je er niet tegen dat ik haar citeer?

Ik snap niet waarom je zo reageert? Ik heb er gewoon even over nagedacht, over het feit dat ik niets vroeger of iemand me zo zag en dat heel veel mensen het vonden. Het was in het algemeen, niet naar jouw gericht. Het is toevallig dat ik je bericht las.

Oh dan snap ik het.

:)

Ik wil trouwens geen vaste NT'er worden, veel te druk met mijn eigen blog(s), haha. Ik wil het gewoon eens meemaken!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: