Ralsei schreef:
Wow bij Thrandy en Jasmijn reageer je ook niet zo. Wat is er mis? Kan je er niet tegen dat ik haar citeer?
RockingToilet schreef:
Kan je vinden, boeit me totaal niet. Het is jammer, maar het boeit me niet. Niet zoals vroeger.
Elsa schreef:
Carolynn schreef:
tbh zie ik je niet als nter
tbh zie ik je niet als nter
Kan je vinden, boeit me totaal niet. Het is jammer, maar het boeit me niet. Niet zoals vroeger.
Wow bij Thrandy en Jasmijn reageer je ook niet zo. Wat is er mis? Kan je er niet tegen dat ik haar citeer?


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19