Ryuzaki schreef:
Hush dat's geheim
Safety schreef:
Nee want het is altijd een verrassing wat de verrassing is, want jij kan ook zomaar iemand anders zijn
Ryuzaki schreef:
Maar als je altijd weet dat je een verrassing kan verwachten, verrast het je niet meer. .-.
Safety schreef:
Jawel... jij bent altijd een verrassing
TUN TUN TUUUUUUUNNNN
Jawel... jij bent altijd een verrassing
TUN TUN TUUUUUUUNNNN

Maar als je altijd weet dat je een verrassing kan verwachten, verrast het je niet meer. .-.
Nee want het is altijd een verrassing wat de verrassing is, want jij kan ook zomaar iemand anders zijn

Hush dat's geheim


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20





(((