Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Minori trutht echt eerlijk.
Silatunique
Landelijke ster



x

Ik zie je wel, ik sla je over omdat ik je niet ken.

Oh, haha.
Sophrosyne
Straatmuzikant



banana

De ene keer ben je vreselijk partijdig en kan ik je niet uitstaan en de andere keer ben je wel okay.

Partijdig?

Ja, partijdig, vriendjespolitiek, kies maar.
Sophrosyne
Straatmuzikant



wtf

weet jij wat ze meegemaakt heeft dat ze dat leuk vindt??? Nee. Misschien heeft ze wel geen jeugd gehad door privé redenen???

Ze reageert zelf, ik mag toch vinden wat ik vind?

ja maar pls ga niks zeggen over hotel 13. 

Ben je jaloers of zo dat je zelf geen jeugd hebt gehad omdat je "hoog sensitief" bent pls

Ze heeft zelf gereageerd, ik had al gewaarschuwd dus ''pls''.
Mylimasis
YouTube-ster



De ene keer ben je vreselijk partijdig en kan ik je niet uitstaan en de andere keer ben je wel okay.

Partijdig?

Ja, partijdig, vriendjespolitiek, kies maar.

Doe ik partijdig voor bepaalde mensen like mod, nt, ct...? Ik probeer te bedenken wanneer ik allemaal partijdig was ;-;
Yiruma
Landelijke ster



xx
Sophrosyne
Straatmuzikant



Partijdig?

Ja, partijdig, vriendjespolitiek, kies maar.

Doe ik partijdig voor bepaalde mensen like mod, nt, ct...? Ik probeer te bedenken wanneer ik allemaal partijdig was ;-;

Nee maar in drama's span je samen met je vrienden en heb je toevallig altijd dezelfde mening.
Toothless
Wereldberoemd



Wow... Prima dat je eerlijk truth hoor, maar sommige gaan wel erg ver vind ik :$
Mijn mening.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Wow... Prima dat je eerlijk truth hoor, maar sommige gaan wel erg ver vind ik <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>
Mijn mening.

Yep en ze vragen er zelf om, dan moeten ze niet reageren echt.
Sophrosyne
Straatmuzikant



x

Ik vind je heel vervelend laat ik het zo zeggen.
Sophrosyne
Straatmuzikant



ja maar pls ga niks zeggen over hotel 13. 

Ben je jaloers of zo dat je zelf geen jeugd hebt gehad omdat je "hoog sensitief" bent pls

Ze heeft zelf gereageerd, ik had al gewaarschuwd dus ''pls''.

Jij hebt eerder problemen in je kop dan dat je hoog sensitief bent, misschien is Felicia soms wel een beetje over-enthousiast, maar ik vind persoonlijk dat dit de laatste tijd sterk over geminderd is, ook is ze echt een topmeisje en ze is een van de enige die hier GEEN likker ks, kan jij eens een voorbeeld aan nemen. Als ik jou mocht truthen had ik je echt het leven zuur gemaakt, bah bah. 

Leuk dat je het voor dr opneemt maar dat zal echt niks gaan veranderen aan mijn mening hoor? xd
Silatunique
Landelijke ster



ja maar pls ga niks zeggen over hotel 13. 

Ben je jaloers of zo dat je zelf geen jeugd hebt gehad omdat je "hoog sensitief" bent pls

Ze heeft zelf gereageerd, ik had al gewaarschuwd dus ''pls''.

Jij hebt eerder problemen in je kop dan dat je hoog sensitief bent, misschien is Felicia soms wel een beetje over-enthousiast, maar ik vind persoonlijk dat dit de laatste tijd sterk over geminderd is, ook is ze echt een topmeisje en ze is een van de enige die hier GEEN likker ks, kan jij eens een voorbeeld aan nemen. Als ik jou mocht truthen had ik je echt het leven zuur gemaakt, bah bah. 

:#
Anoniem
Wereldberoemd



:)
Sophrosyne
Straatmuzikant



hh
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ze heeft zelf gereageerd, ik had al gewaarschuwd dus ''pls''.

Jij hebt eerder problemen in je kop dan dat je hoog sensitief bent, misschien is Felicia soms wel een beetje over-enthousiast, maar ik vind persoonlijk dat dit de laatste tijd sterk over geminderd is, ook is ze echt een topmeisje en ze is een van de enige die hier GEEN likker ks, kan jij eens een voorbeeld aan nemen. Als ik jou mocht truthen had ik je echt het leven zuur gemaakt, bah bah. 


Als ik jou mocht truthen had ik je echt het leven zuur gemaakt, bah bah. 


Nooit vuur met vuur bestrijden.

+ Alsof je dan een haar beter bent dan mij.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: