Weronika schreef:
Dan doe je het morgen oeps
Ik ga straks wel de broek maken
Akiramenaide schreef:
ik word nu weer lui oops en ik ben druk bezig met mn opkomende blog..
Weronika schreef:
yolo
Akiramenaide schreef:
Ik wil ook wel maar ik moet zo stoppen en dan ga ik nolifend op mn ipad door maar als ik nu begin heb ik misschien een half uurtje ofzo, of miss langer, u know what ik kijk wel hoever ik kom yolo.
Ik wil ook wel maar ik moet zo stoppen en dan ga ik nolifend op mn ipad door maar als ik nu begin heb ik misschien een half uurtje ofzo, of miss langer, u know what ik kijk wel hoever ik kom yolo.
yolo
ik word nu weer lui oops en ik ben druk bezig met mn opkomende blog..
Dan doe je het morgen oeps
Ik ga straks wel de broek maken


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18