schreef:
No.
Perfectly schreef:
Ik weet dat het zo is <3
Angel schreef:
Haha, blijf dat maar geloven.
Perfectly schreef:
Nee dat ben ik niet.. jij bent vast veel knapper!
Nee dat ben ik niet.. jij bent vast veel knapper!
Haha, blijf dat maar geloven.
Ik weet dat het zo is <3
No.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 



22

