Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
hoe zie jij er nu uit
Account verwijderd




Nee dat ben ik niet.. jij bent vast veel knapper!

Haha, blijf dat maar geloven.

Ik weet dat het zo is <3

No.
Anoniem
Wereldberoemd



instagram.com/__sweet_robin__

zoals op de eerste foto ik ben lui sorry xd

je bent wel mooi maar er is een maar ja ik vind je er een beetje fake uitzien <img src='/layout/nl/images/smileys/confused.png' alt=':s'>

Fake als in?
Anoniem
Popster



Haha, blijf dat maar geloven.

Ik weet dat het zo is <3

No.

Vast wel (:
Anoniem
YouTube-ster



instagram.com/__sweet_robin__

zoals op de eerste foto ik ben lui sorry xd

je bent wel mooi maar er is een maar ja ik vind je er een beetje fake uitzien <img src='/layout/nl/images/smileys/confused.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/confused.png' alt=':s'>'>

Fake als in?

niet zo fake als barbie maar gewn het haar en sommige foto's
Anoniem
Wereldberoemd



je bent wel mooi maar er is een maar ja ik vind je er een beetje fake uitzien <img src='/layout/nl/images/smileys/confused.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/confused.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/confused.png' alt=':s'>'>'>

Fake als in?

niet zo fake als barbie maar gewn het haar en sommige foto's

Dat is cosplay --> pruiken
Anoniem
Wereldberoemd



Hiii  //holds tummy in//
Anoniem
YouTube-ster



Fake als in?

niet zo fake als barbie maar gewn het haar en sommige foto's

Dat is cosplay --> pruiken

Misschien een rare vraag maar wrm gebruik je een pruik ?
en make up laat je echte ware innerlijke schoonheid naar buiten
Anoniem
YouTube-ster



Hiii  //holds tummy in//

mooi x
Anoniem
Wereldberoemd



niet zo fake als barbie maar gewn het haar en sommige foto's

Dat is cosplay --> pruiken

Misschien een rare vraag maar wrm gebruik je een pruik ?
en make up laat je echte ware innerlijke schoonheid naar buiten

Omdat dat hoort bij cosplay haha, anders lijkt mijn haar niet op het karakter dat ik cosplay :p



Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: