Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Ik vind het niet ok dat wout een ban heeft
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



hij kan gewoon online komen via proxy hoor HAHAHAH.

Yeah, dat is ook niet al te slim als 'ie nog terug wil komen naar VP..
Anoniem
YouTube-ster



hij kan gewoon online komen via proxy hoor HAHAHAH.

Yeah, dat is ook niet al te slim als 'ie nog terug wil komen naar VP..

Hij doet het toch, en hij zei ook dat hij Lianne had gemaild, en dat 'ie wel online mocht komen via proxy
Sophrosyne
Straatmuzikant



hij kan gewoon online komen via proxy hoor HAHAHAH.

Yeah, dat is ook niet al te slim als 'ie nog terug wil komen naar VP..

Hij doet het toch, en hij zei ook dat hij Lianne had gemaild, en dat 'ie wel online mocht komen via proxy

Dus hij krijgt een ban maar ze vind het wel goed als hij online komt via proxy? .-.

Nee okay laat maar bah. xd
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



hij kan gewoon online komen via proxy hoor HAHAHAH.

Yeah, dat is ook niet al te slim als 'ie nog terug wil komen naar VP..

Hij doet het toch, en hij zei ook dat hij Lianne had gemaild, en dat 'ie wel online mocht komen via proxy

Dat is je straf ontlopen..Dit vind ik moeilijk om te geloven lol
Anoniem
YouTube-ster



Yeah, dat is ook niet al te slim als 'ie nog terug wil komen naar VP..

Hij doet het toch, en hij zei ook dat hij Lianne had gemaild, en dat 'ie wel online mocht komen via proxy

Dat is je straf ontlopen..Dit vind ik moeilijk om te geloven lol

Dat dacht ik dus ook al n_n

http://virtualpopstar.com/social/forum?category=2&topic=361703
Anoniem
Wereldberoemd



O beter.
gwendo
Landelijke ster



Ik heb onder een steen gelegen, volgens mij. o.o Wat is er gebeurd? 

Tim
Wereldberoemd



Mijn steen lag lekker?
Anoniem
YouTube-ster



Ik heb onder een steen gelegen, volgens mij. o.o Wat is er gebeurd? 

Anoniem
YouTube-ster



wat is er gebeurt dan?? wil iemand dat mij mailen?
Dit topic is gesloten.
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: