Swine schreef:
MU HAHAAHAHA
ik maak zulke rare vocaroos maar ik heb te veel schaamte om ze hierop te zetten
Angel schreef:
Ik ook.
Skeeregurl schreef:
ik schrok me dood..
Swine schreef:
idk
idk
ik schrok me dood..
Ik ook.
MU HAHAAHAHA
ik maak zulke rare vocaroos maar ik heb te veel schaamte om ze hierop te zetten


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17
