Sophrosyne schreef:
Thanks Elke. ♥
Riraito schreef:
Rot verdomme nou eens op Gio, je zeikt wel altijd over dat mensen op jou gaan reageren als ze je niet mogen, maar jij doet précies hetzelfde. Laat Anouk gewoon met rust en ga verder met je miserabele leventje want op het moment heeft niemand behoefte aan jouw kutopmerkingen.
Hufflepuff schreef:
Ik weet dat dit over mij gaat, maar jij beledigd ook genoeg mensen ;')
Ik weet dat dit over mij gaat, maar jij beledigd ook genoeg mensen ;')
Rot verdomme nou eens op Gio, je zeikt wel altijd over dat mensen op jou gaan reageren als ze je niet mogen, maar jij doet précies hetzelfde. Laat Anouk gewoon met rust en ga verder met je miserabele leventje want op het moment heeft niemand behoefte aan jouw kutopmerkingen.
Thanks Elke. ♥


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16