Unashamed schreef:
Pendulum schreef:
Unashamed schreef:
Ik ben hier niet degene die wijst. Ik heb wel degelijk positieve dingen gezegd over Wout, ask him. He read it at least.
Ik had het ook niet over deze topic, maar over andere dingen. En ik heb heus wel op jouw positieve reacties gekeken, maar die ene reactie viel me gewoon op en ik besloot me even er op in te gaan. Mag dát nu niet meer dan?
Dit is het juist. Mensen halen altijd oude koeien uit de sloot om me af te kraken of om de discussie te winnen, dus nee, baseer t dan eens op dit topic. Het heeft niks te maken met mij, maar met dingen die jij en anderen vasthouden. Ik probeer te veranderen en door dit soort acties blokkeer je dat bij iemand. But I'm stronger than before, so goodluck with living in the past.