Esmee schreef:
Ik ken je gevoel! Alhoewel ik ze 9 van de 10 keer niet mail, moet jij dat wel doen!
Wie weet wat je er mee berijkt.
.
Ik ken je gevoel! Alhoewel ik ze 9 van de 10 keer niet mail, moet jij dat wel doen!
Wie weet wat je er mee berijkt.
.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


15