Roseberry schreef:
Het gaat op de manier waarop je je mening geeft.
Skeeregurl schreef:
Oke, dus jij mag wel je mening geven maar ik niet?
Marin schreef:
Ik zal even definitief zeggen dat ik hem wel mooi vind. (:
Ik zal even definitief zeggen dat ik hem wel mooi vind. (:
Oke, dus jij mag wel je mening geven maar ik niet?
Het gaat op de manier waarop je je mening geeft.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20


