Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Sorry maar ik vind die BT badge echt lelijk
Anoniem
Wereldberoemd



Ik zal even definitief zeggen dat ik hem wel mooi vind. (:

Oke, dus jij mag wel je mening geven maar ik niet?

Het gaat op de manier waarop je je mening geeft.
Lunax4xever
Playback-ster



Ik vond dat het gewoon rood met wit moest blijven ^^

Anoniem
YouTube-ster



Ik zal even definitief zeggen dat ik hem wel mooi vind. (:

Oke, dus jij mag wel je mening geven maar ik niet?

Het gaat op de manier waarop je je mening geeft.

DIT was mijn mening, precies DIT:
Ik vond dat het gewoon rood met wit moest blijven ^^

Anoniem
Popster



Ja niet gebeurt dus.

virtualpopstar.com/social/forum?category=3&topic=356181 Bij deze dan <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Nee serieus, dat topic heb ik nog nooit gezien..

Nu dus wel.
Anoniem
YouTube-ster




Nee serieus, dat topic heb ik nog nooit gezien..

Nu dus wel.

Maar nu heeft het geen nut meer ;-;
Anoniem
Popster



Nee serieus, dat topic heb ik nog nooit gezien..

Nu dus wel.

Maar nu heeft het geen nut meer ;-;

Misschien een anderen keer beter ;)
Anoniem
Wereldberoemd



Oke, dus jij mag wel je mening geven maar ik niet?

Het gaat op de manier waarop je je mening geeft.

DIT was mijn mening, precies DIT:
Ik vond dat het gewoon rood met wit moest blijven ^^


Daar is niets mis mee hoor? xd
Anoniem
YouTube-ster



Het gaat op de manier waarop je je mening geeft.

DIT was mijn mening, precies DIT:
Ik vond dat het gewoon rood met wit moest blijven ^^


Daar is niets mis mee hoor? xd

Daarom. Maar blijkbaar was dat al te veel kritiek.
Anoniem
Wereldberoemd



DIT was mijn mening, precies DIT:
Ik vond dat het gewoon rood met wit moest blijven ^^


Daar is niets mis mee hoor? xd

Daarom. Maar blijkbaar was dat al te veel kritiek.

Nee blijkbaar begrijp jij niet waar dit hele gedoe om draait. x3
Het gaat niet alleen over jou lol, maar over de situatie in het algemeen.
Anoniem
Wereldberoemd



Hij is niet lelijk, maar hij is ook niet de beste. Het jammere is enkel dat het gewoon recoleren was, maar verder vind ik 'm wel leuk? xD.

Ik had ook nog andere badges gemaakt, maar blijkbaar vind het BT het leuk om dicht bij de oude badge te blijven. En dat begrijp ik eerlijk gezegd ook wel. :d
Anoniem
Popster



Ik vind hem leuk en draag hem met trots. woot
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: