Chayen schreef:
Ja oké, maar ik bedoel dat mensen m niet makkelijk uit hun hoofd kunnen leren dan..
Blue schreef:
Als je Nym zou invoeren bij speler zoeken vind je me al.
Skeeregurl schreef:
Ja omg die naam is leuk c;
alleen en gaan mensen wel moeite hebben met onthouden/schrijven denk ik..
Ja omg die naam is leuk c;
alleen en gaan mensen wel moeite hebben met onthouden/schrijven denk ik..
Als je Nym zou invoeren bij speler zoeken vind je me al.
Ja oké, maar ik bedoel dat mensen m niet makkelijk uit hun hoofd kunnen leren dan..


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19
