Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
MusicRecords = TK!
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik denk dat het echt anders wordt zonder jou als eigenaar. En als dat gebeurt, ben ik weg tbh. Ik wil wel bij een goede, actieve label zitten, zoals het was. :c

Maar waarom denk je dat de volgende eigenaar het niet aankan? Als diegene er geen tijd voor zou hebben zou diegene waarschijnlijk niet bieden right? Daarnaast hebben Four, Skeeregurl en ik een idee haha. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Ik zeg niet dat de volgende eigenaar het niet aankan, ik zei: "ALS". Je moest eens weten hoeveel labels inactief werden en nja, ik ga er verder niet op in, want dan hebben we straks weer gezeik. Onze meningen verschillen toch altijd en dan heb jij weer mensen achter je, en dan voel ik me weer kut omdat ik dan denk dat mensen me niet mogen. En wow, emotiestroom.

Hey Simo, ik bedoel het niet slecht hoor, like ik heb ook geen zin in gezeik dus het laatste wat ik wil is dat veroorzaken. xd
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik zeg niet dat de volgende eigenaar het niet aankan, ik zei: "ALS". Je moest eens weten hoeveel labels inactief werden en nja, ik ga er verder niet op in, want dan hebben we straks weer gezeik. Onze meningen verschillen toch altijd en dan heb jij weer mensen achter je, en dan voel ik me weer kut omdat ik dan denk dat mensen me niet mogen. En wow, emotiestroom.

Hey Simo, ik bedoel het niet slecht hoor, like ik heb ook geen zin in gezeik dus het laatste wat ik wil is dat veroorzaken. xd

I know, idk what just happened.

It's okay, talk to me if you need/want to. ♥
Compulsion
Wereldberoemd



hh
Chaneletje
Karaoke-ster



Het is een geweldige label!
Compulsion
Wereldberoemd



Het is een geweldige label!

Thanks c:
Chaneletje
Karaoke-ster



Het is een geweldige label!

Thanks c:

Np
Compulsion
Wereldberoemd



hh
Compulsion
Wereldberoemd



laatste kansss
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: