Sophrosyne schreef:
Hey Simo, ik bedoel het niet slecht hoor, like ik heb ook geen zin in gezeik dus het laatste wat ik wil is dat veroorzaken. xd
Unashamed schreef:
Ik zeg niet dat de volgende eigenaar het niet aankan, ik zei: "ALS". Je moest eens weten hoeveel labels inactief werden en nja, ik ga er verder niet op in, want dan hebben we straks weer gezeik. Onze meningen verschillen toch altijd en dan heb jij weer mensen achter je, en dan voel ik me weer kut omdat ik dan denk dat mensen me niet mogen. En wow, emotiestroom.
Akiramenaide schreef:
Maar waarom denk je dat de volgende eigenaar het niet aankan? Als diegene er geen tijd voor zou hebben zou diegene waarschijnlijk niet bieden right? Daarnaast hebben Four, Skeeregurl en ik een idee haha.
Unashamed schreef:
Ik denk dat het echt anders wordt zonder jou als eigenaar. En als dat gebeurt, ben ik weg tbh. Ik wil wel bij een goede, actieve label zitten, zoals het was. :c
Ik denk dat het echt anders wordt zonder jou als eigenaar. En als dat gebeurt, ben ik weg tbh. Ik wil wel bij een goede, actieve label zitten, zoals het was. :c
Maar waarom denk je dat de volgende eigenaar het niet aankan? Als diegene er geen tijd voor zou hebben zou diegene waarschijnlijk niet bieden right? Daarnaast hebben Four, Skeeregurl en ik een idee haha.

Ik zeg niet dat de volgende eigenaar het niet aankan, ik zei: "ALS". Je moest eens weten hoeveel labels inactief werden en nja, ik ga er verder niet op in, want dan hebben we straks weer gezeik. Onze meningen verschillen toch altijd en dan heb jij weer mensen achter je, en dan voel ik me weer kut omdat ik dan denk dat mensen me niet mogen. En wow, emotiestroom.
Hey Simo, ik bedoel het niet slecht hoor, like ik heb ook geen zin in gezeik dus het laatste wat ik wil is dat veroorzaken. xd


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16