Hope schreef:
Ik wil 'm wel zoeken voor je
Amicizia schreef:
zo leuke kleuren o-o
Hope schreef:
Of wil je misschien nog een andere kleur ofzow?
Amicizia schreef:
hoef niet babe ik ga toch veel missen in 2 weken ;-;
hoef niet babe ik ga toch veel missen in 2 weken ;-;
Of wil je misschien nog een andere kleur ofzow?
zo leuke kleuren o-o
Ik wil 'm wel zoeken voor je


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18