Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
23 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
OMG creativity ik wacht!!!
Toothless
Wereldberoemd



Blugh ik heb totáál geen zin meer in heel vp nu. Ik had zo onwijs graag bij dat platenlabel gezeten, ik had al zoveel leuke ideetjes! sad
Anoniem
Wereldberoemd



Het slaat werkelijk nergens op dat ze niet iedereen toe laten, oké ik snap best dat je iets in moet leveren ofzo, maar als je toch zo'n lay-out hebt gemaakt en Debbie jij hebt er zelf een hele blog omheen gemaakt chapeau, dan vind ik gewoon dat je toegelaten hoort te worden en niet zo mieperig moet doen met: ''Oh maar over twee weken mag je weer proberen hoor <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>" Sorry als mijn mening bot over komt, als Joline en Ilse dit lezen.., ik plaats het ook nog wel op het CREATIVITY - uitleg forum, maar ik vind het nergens op slaan en nu ga ik verder met mijn animal crossing blog, see ya!

Lees even goed de redenen door waarom we niet iedereen toelaten...
Anoniem
YouTube-ster



Het slaat werkelijk nergens op dat ze niet iedereen toe laten, oké ik snap best dat je iets in moet leveren ofzo, maar als je toch zo'n lay-out hebt gemaakt en Debbie jij hebt er zelf een hele blog omheen gemaakt chapeau, dan vind ik gewoon dat je toegelaten hoort te worden en niet zo mieperig moet doen met: ''Oh maar over twee weken mag je weer proberen hoor <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'>" Sorry als mijn mening bot over komt, als Joline en Ilse dit lezen.., ik plaats het ook nog wel op het CREATIVITY - uitleg forum, maar ik vind het nergens op slaan en nu ga ik verder met mijn animal crossing blog, see ya!

Lees even goed de redenen door waarom we niet iedereen toelaten...

Ja omdat je creatief moet zijn, maar dat is Debbie toch, of niet soms <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>?

We willen gewoon niet te veel mensen want dat is echt superveel werk
Anoniem
Minister of Pop



Lees even goed de redenen door waarom we niet iedereen toelaten...

Ja omdat je creatief moet zijn, maar dat is Debbie toch, of niet soms <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>?

We willen gewoon niet te veel mensen want dat is echt superveel werk

Ik vind t zielig voor ze.
Anoniem
Wereldberoemd



Het slaat werkelijk nergens op dat ze niet iedereen toe laten, oké ik snap best dat je iets in moet leveren ofzo, maar als je toch zo'n lay-out hebt gemaakt en Debbie jij hebt er zelf een hele blog omheen gemaakt chapeau, dan vind ik gewoon dat je toegelaten hoort te worden en niet zo mieperig moet doen met: ''Oh maar over twee weken mag je weer proberen hoor <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'>" Sorry als mijn mening bot over komt, als Joline en Ilse dit lezen.., ik plaats het ook nog wel op het CREATIVITY - uitleg forum, maar ik vind het nergens op slaan en nu ga ik verder met mijn animal crossing blog, see ya!

Lees even goed de redenen door waarom we niet iedereen toelaten...

Ja omdat je creatief moet zijn, maar dat is Debbie toch, of niet soms <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>?

Dat is niet de enige reden. Please, lees het goed door. --'
Er staat dat we niet iedereen toelaten omdat het ontzettend veel werk is om zo'n label te onderhouden. Wij willen gewoon een label hebben met alles dr op en dr aan. Dan kun je nou eenmaal niet iedereen toelaten.
Anoniem
YouTube-ster



Nee maar echt serieus met de leden die we nu hebben ben ik al vet lang bezig om te onderhouden, en dan doe ik nog niet eens alles, Ilse doet ook nog een deel.
Anoniem
Wereldberoemd



Nee maar echt serieus met de leden die we nu hebben ben ik al vet lang bezig om te onderhouden, en dan doe ik nog niet eens alles, Ilse doet ook nog een deel.

Ja inderdaad. Kijk een label met geen Crea's, tuts enz. dat is makkelijk te onderhouden ja. Als we dat hadden gehad dan hadden we wel meer leden toegelaten. Maar dat is niet het geval. 
Anoniem
YouTube-ster



Nee maar echt serieus met de leden die we nu hebben ben ik al vet lang bezig om te onderhouden, en dan doe ik nog niet eens alles, Ilse doet ook nog een deel.

Ja inderdaad. Kijk een label met geen Crea's, tuts enz. dat is makkelijk te onderhouden ja. Als we dat hadden gehad dan hadden we wel meer leden toegelaten. Maar dat is niet het geval. 

Anoniem
Wereldberoemd



Nah oké dat het veel werk is, daar kan ik niet op in gaan omdat ik nooit een VPplatenlabel heb gehad, maar alsnog vind ik het een beetje een gevalletje van: ''Superieur voelen ten opzichte van iemand anders'' Maar dat komt misschien ook omdat ik Debbie wel meteen zou hebben toegelaten, i dunno. 



Je moest is weten wat we allemaal doen voor onze leden. Geloof me, dat is veel meer werk dan dat wij in eerste instantie hadden gedacht. Dus idd, daar kun je niet op in gaan. 

En dat over superieur zijn daar klopt naar mijn mening geen bal van. Maar oké, als jij dat vind dan mag je dat vinden. Ik weet dat het niet zo is. =3
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: