MARINADIAMANDIS schreef:
Het slaat werkelijk nergens op dat ze niet iedereen toe laten, oké ik snap best dat je iets in moet leveren ofzo, maar als je toch zo'n lay-out hebt gemaakt en Debbie jij hebt er zelf een hele blog omheen gemaakt chapeau, dan vind ik gewoon dat je toegelaten hoort te worden en niet zo mieperig moet doen met: ''Oh maar over twee weken mag je weer proberen hoor

" Sorry als mijn mening bot over komt, als Joline en Ilse dit lezen.., ik plaats het ook nog wel op het CREATIVITY - uitleg forum, maar ik vind het nergens op slaan en nu ga ik verder met mijn animal crossing blog, see ya!