Toothless schreef:
Jup, weet ik maar ik vind dat altijd leuk klinken xp
Deruloux schreef:
Is het niet 'erg' ipv. 'hard' ? xd
Tooth schreef:
Ja, ik ook.. Ik baal zo hard D:
Deruloux schreef:
Ik vind het echt hartstikke jammer voor je! :c
Ik vind het echt hartstikke jammer voor je! :c
Ja, ik ook.. Ik baal zo hard D:
Is het niet 'erg' ipv. 'hard' ? xd
Jup, weet ik maar ik vind dat altijd leuk klinken xp


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20



