Gray schreef:
Ik denk niet dat ik er door kom :C Maar mijn droom is echt gewoon CT haha. Hoe is de mijne? Staat op mijn blog.
Four schreef:
Oh oké. Er is momenteel zoveel concurrentie dus het gaat nog lastig om er door te komen
Bedankt voor de tip, deze zal ik meenemen zodra er weer nieuwe competities zijn.
NinaH schreef:
Alleen die grote competitie is niet echt een grote competitie. Met grote competitie bedoelen ze volgens mij met meerdere rondes enzo (Denk aan VPNTM en THG). Verder wel goed! Wat vind je van de mijne?
Alleen die grote competitie is niet echt een grote competitie. Met grote competitie bedoelen ze volgens mij met meerdere rondes enzo (Denk aan VPNTM en THG). Verder wel goed! Wat vind je van de mijne?
Oh oké. Er is momenteel zoveel concurrentie dus het gaat nog lastig om er door te komen

Bedankt voor de tip, deze zal ik meenemen zodra er weer nieuwe competities zijn.
Ik denk niet dat ik er door kom :C Maar mijn droom is echt gewoon CT haha. Hoe is de mijne? Staat op mijn blog.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
Ik ben trots op mijn grote competitie haha. Ik hoop echt dat ik er door kom.
Ik ben trots op mijn grote competitie haha. Ik hoop echt dat ik er door kom.