Jarvis schreef: Nog meer mensen met een mening? Ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden c:
Ik heb m'n mening al gegeven, alleen kan jij die niet zien n__n
(ps ga je typen ly)
Ooit wel, op een dag... Geef me aub feedback na de uitslag, want ik wil dat heel graag weten c:
Ik zal vanavond schrijven, we zijn nu met vrienden aan t barbecuen, de enige reden dat ik online ben, is omdat ik mijn tablet mee naar de wc heb genomen xD
Jarvis schreef: Nog meer mensen met een mening? Ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden c:
Ik heb m'n mening al gegeven, alleen kan jij die niet zien n__n
(ps ga je typen ly)
Ooit wel, op een dag... Geef me aub feedback na de uitslag, want ik wil dat heel graag weten c:
Ik zal vanavond schrijven, we zijn nu met vrienden aan t barbecuen, de enige reden dat ik online ben, is omdat ik mijn tablet mee naar de wc heb genomen xD
Ooh haha xD Na de uitslag mag je inderdaad feedback opvragen!
Riraito schreef: Ik heb m'n mening al gegeven, alleen kan jij die niet zien n__n
(ps ga je typen ly)
Ooit wel, op een dag... Geef me aub feedback na de uitslag, want ik wil dat heel graag weten c:
Ik zal vanavond schrijven, we zijn nu met vrienden aan t barbecuen, de enige reden dat ik online ben, is omdat ik mijn tablet mee naar de wc heb genomen xD
Ooh haha xD Na de uitslag mag je inderdaad feedback opvragen!
Yeeuuhh
En ja, charmant eh. Er zitten hier kinderen druk te doen, iets te hard voor mijn oortjes ;-;