Riraito schreef: Jullie kunnen wel gaan zeggen dat er nog zoiets moet komen, maar de vorige keer dat de teams dat probeerden werden ze van alle kanten de grond in geduwd, dus jullie hebben het zelf wel voor een deel verpest hoor. :')
En ja, ik deed er ook niet aan mee. Waarom zou je een zwart-witte look aan moeten hebben? Ik kreeg een waarschuwing omdat ik dat niet deed, vond het echt belachelijk.
Riraito schreef: Jullie kunnen wel gaan zeggen dat er nog zoiets moet komen, maar de vorige keer dat de teams dat probeerden werden ze van alle kanten de grond in geduwd, dus jullie hebben het zelf wel voor een deel verpest hoor. :')
En ja, ik deed er ook niet aan mee. Waarom zou je een zwart-witte look aan moeten hebben? Ik kreeg een waarschuwing omdat ik dat niet deed, vond het echt belachelijk.
Riraito schreef: Jullie kunnen wel gaan zeggen dat er nog zoiets moet komen, maar de vorige keer dat de teams dat probeerden werden ze van alle kanten de grond in geduwd, dus jullie hebben het zelf wel voor een deel verpest hoor. :')
mee eens maar de meeste verknallers spelen geen vp meer
En ja, ik deed er ook niet aan mee. Waarom zou je een zwart-witte look aan moeten hebben? Ik kreeg een waarschuwing omdat ik dat niet deed, vond het echt belachelijk.
Riraito schreef: Jullie kunnen wel gaan zeggen dat er nog zoiets moet komen, maar de vorige keer dat de teams dat probeerden werden ze van alle kanten de grond in geduwd, dus jullie hebben het zelf wel voor een deel verpest hoor. :')
noob week vond ik wel leuk dussssssssssss
Toen was ik er nog niet en dan nog verpest je het nogal als je de teams van alle kanten loopt te bekritiseren terwijl zij proberen iets leuks te organiseren, dan denken we nog wel eens na over of we dat nog willen doen.
Riraito schreef: Jullie kunnen wel gaan zeggen dat er nog zoiets moet komen, maar de vorige keer dat de teams dat probeerden werden ze van alle kanten de grond in geduwd, dus jullie hebben het zelf wel voor een deel verpest hoor. :')
noob week vond ik wel leuk dussssssssssss
Toen was ik er nog niet en dan nog verpest je het nogal als je de teams van alle kanten loopt te bekritiseren terwijl zij proberen iets leuks te organiseren, dan denken we nog wel eens na over of we dat nog willen doen.
Riraito schreef: Jullie kunnen wel gaan zeggen dat er nog zoiets moet komen, maar de vorige keer dat de teams dat probeerden werden ze van alle kanten de grond in geduwd, dus jullie hebben het zelf wel voor een deel verpest hoor. :')
Kuvira schreef: ik wed voor 10 euro dat als de teams t themaweek hebben georganiseerd dat de meeste mensen t lame zouden vinden want zulke likkers zitten er wel op vp sorry hahaha