Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Ik kwam op VP in de zwart-wit thema week
Anoniem
Popster



ik vond zwart wit week vreselijk 

sereieus
Anoniem
Wereldberoemd



Jullie kunnen wel gaan zeggen dat er nog zoiets moet komen, maar de vorige keer dat de teams dat probeerden werden ze van alle kanten de grond in geduwd, dus jullie hebben het zelf wel voor een deel verpest hoor. :')
Anoniem
Playback-ster



ik vond zwart wit week vreselijk 

sereieus

Het is trouwens serieus, just saying.

En ja, ik deed er ook niet aan mee. Waarom zou je een zwart-witte look aan moeten hebben? Ik kreeg een waarschuwing omdat ik dat niet deed, vond het echt belachelijk. 
Anoniem
Playback-ster



Jullie kunnen wel gaan zeggen dat er nog zoiets moet komen, maar de vorige keer dat de teams dat probeerden werden ze van alle kanten de grond in geduwd, dus jullie hebben het zelf wel voor een deel verpest hoor. :')

noob week vond ik wel leuk dussssssssssss 
Anoniem
Popster



ik vond zwart wit week vreselijk 

sereieus

Het is trouwens serieus, just saying.

En ja, ik deed er ook niet aan mee. Waarom zou je een zwart-witte look aan moeten hebben? Ik kreeg een waarschuwing omdat ik dat niet deed, vond het echt belachelijk. 

hee ik ook van wie kreeg jij hem
Anoniem
Popster



Jullie kunnen wel gaan zeggen dat er nog zoiets moet komen, maar de vorige keer dat de teams dat probeerden werden ze van alle kanten de grond in geduwd, dus jullie hebben het zelf wel voor een deel verpest hoor. :')

mee eens maar de meeste verknallers spelen geen vp meer
Anoniem
Playback-ster



sereieus

Het is trouwens serieus, just saying.

En ja, ik deed er ook niet aan mee. Waarom zou je een zwart-witte look aan moeten hebben? Ik kreeg een waarschuwing omdat ik dat niet deed, vond het echt belachelijk. 

hee ik ook van wie kreeg jij hem

dude weet ik veel 
Anoniem
Wereldberoemd



Jullie kunnen wel gaan zeggen dat er nog zoiets moet komen, maar de vorige keer dat de teams dat probeerden werden ze van alle kanten de grond in geduwd, dus jullie hebben het zelf wel voor een deel verpest hoor. :')

noob week vond ik wel leuk dussssssssssss 

Toen was ik er nog niet en dan nog verpest je het nogal als je de teams van alle kanten loopt te bekritiseren terwijl zij proberen iets leuks te organiseren, dan denken we nog wel eens na over of we dat nog willen doen.
Anoniem
Popster



Jullie kunnen wel gaan zeggen dat er nog zoiets moet komen, maar de vorige keer dat de teams dat probeerden werden ze van alle kanten de grond in geduwd, dus jullie hebben het zelf wel voor een deel verpest hoor. :')

noob week vond ik wel leuk dussssssssssss 

Toen was ik er nog niet en dan nog verpest je het nogal als je de teams van alle kanten loopt te bekritiseren terwijl zij proberen iets leuks te organiseren, dan denken we nog wel eens na over of we dat nog willen doen.

dat was het mod en ct en nt team geloof ik
Anoniem
Wereldberoemd



AAHAHAHAHAHA

ik vond die themaweek echt fucked up

van die mensen die dan regenbooglooks gingen dragen c':
Anoniem
Popster



AAHAHAHAHAHA

ik vond die themaweek echt fucked up

van die mensen die dan regenbooglooks gingen dragen c':

Cinta
Landelijke ster



Jullie kunnen wel gaan zeggen dat er nog zoiets moet komen, maar de vorige keer dat de teams dat probeerden werden ze van alle kanten de grond in geduwd, dus jullie hebben het zelf wel voor een deel verpest hoor. :')

!!!!
Anoniem
Straatmuzikant



ik wed voor 10 euro dat als de teams t themaweek hebben georganiseerd dat de meeste mensen t lame zouden vinden want zulke likkers zitten er wel op vp sorry hahaha
Anoniem
YouTube-ster



Was de lay-out van vp toen ook anders? Zo ja, heeft iemand daar toevallig een plaatje van? Jullie maken me nieuwsgierig namelijk.

Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: