Akiramenaide schreef:
Soul schreef:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ergens begrijp ik niet waarom je überhaupt nog reageert. xd
Maargoed als je er toch om vraagt, ik zit nog steeds met een paar dingen die jij over me hebt gezegt en mijn vertrouwen is jou was totaal weg toen ik erachter kwam dat jij mijn geheimen en screenshots van dingen die ik heb gezegt doorlulde en doormailde naar mijn vrienden om iets in mij kapot te maken, ik vond en vind dat nog steeds heel naaiend. Daarnaast maar je HSP belachelijk en dat vond ik best laf en gemeen, maargoed ik kan er niet eeuwen over inzitten gezien ik alleen mezelf daarmee heb. Ik vind dat je nu wel normaal tegen me kan doen en dat vind ik fijn, ik denk niet dat wij ooit nog bevriend worden maar zolang je gewoon normaal doet tegen me heb ik daar absoluut geen problemen mee.
Ik heb enkel de screen van die blackout doorgestuurd, meer niet naar mijn weten. Verder weet ik ook niet eens wat HSP is lol.