Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Ik truth
Account verwijderd




:)
Sophrosyne
Straatmuzikant



<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Ja je bent nog steeds een schatje en een van de weinige mensen die na een lange tijd nog niet verandert is. <3
Sophrosyne
Straatmuzikant



xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ergens begrijp ik niet waarom je überhaupt nog reageert. xd

Maargoed als je er toch om vraagt, ik zit nog steeds met een paar dingen die jij over me hebt gezegt en mijn vertrouwen is jou was totaal weg toen ik erachter kwam dat jij mijn geheimen en screenshots van dingen die ik heb gezegt doorlulde en doormailde naar mijn vrienden om iets in mij kapot te maken, ik vond en vind dat nog steeds heel naaiend. Daarnaast maar je HSP belachelijk en dat vond ik best laf en gemeen, maargoed ik kan er niet eeuwen over inzitten gezien ik alleen mezelf daarmee heb. Ik vind dat je nu wel normaal tegen me kan doen en dat vind ik fijn, ik denk niet dat wij ooit nog bevriend worden maar zolang je gewoon normaal doet tegen me heb ik daar absoluut geen problemen mee.

Ik heb enkel de screen van die blackout doorgestuurd, meer niet naar mijn weten. Verder weet ik ook niet eens wat HSP is lol.

Wel meer maar ik weet zo even niet meer wat, dan alsnog vond ik het naaiend. Als je niet weet wat het is, waarom maak je het dan belachelijk? Dat vind ik nog erger. ;-;
Anoniem
Minister of Pop



:)
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik heb enkel de screen van die blackout doorgestuurd, meer niet naar mijn weten. Verder weet ik ook niet eens wat HSP is lol.

Wel meer maar ik weet zo even niet meer wat, dan alsnog vond ik het naaiend. Als je niet weet wat het is, waarom maak je het dan belachelijk? Dat vind ik nog erger. ;-;

Leg even uit wat HSP is?

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/45382-high-sensitive-person-hsp-wat-is-het.html
Sophrosyne
Straatmuzikant



Nog meer mensen?
Sophrosyne
Straatmuzikant



c:

Hmm ik mocht je wel maar als ik zo kijk wat je wero aan hebt gedaan en het er daarna met zo'n liedje en topic het er nog inwrijven is dat wel veranderd.
Anoniem
Wereldberoemd



:)
ColdCoffee
YouTube-ster



:)
Sophrosyne
Straatmuzikant



c:

Hmm ik mocht je wel maar als ik zo kijk wat je wero aan hebt gedaan en het er daarna met zo'n liedje en topic het er nog inwrijven is dat wel veranderd.

Lol ik heb der niks aangedaan, vraag maar na

Nou tis niet voor niets uit en als ik vien en martine mag geloven. Daarnaast heb je dr veel pijn gedaan. (niet fysiek maar je begrijpt wel wat ik bedoel.)
Novasix
YouTube-ster



^^
Anoniem
Wereldberoemd



c:
Toothless
Wereldberoemd



x
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: