Amicizia schreef:
zeker?
http://prntscr.com/4auakq
DarkDoll schreef:
oh ;o neem de tijd lieverd we hebben vakantie XD
Amicizia schreef:
ik moet nog iets afmaken wat klaarstaat voor jou en ik oeps ;-;
DarkDoll schreef:
^-^
^-^
ik moet nog iets afmaken wat klaarstaat voor jou en ik oeps ;-;
oh ;o neem de tijd lieverd we hebben vakantie XD
zeker?
http://prntscr.com/4auakq


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20