Aria schreef:
Aurora schreef:
Moet er even aan wennen, maar tis echt een leuke naam! Aria is echt zalig (pll), zit al te wachten op de aflevering van woensdag!
hahah, jaa ik moet ook wennen, steeds bij inloggen gaat het verkeerd xd
maar het is elke dinsdag he haha
Ja, maar in amerika is het 6 uur vroeger en hier zie ik ze dan altijd op woensdag