schreef:
Ik al helemaal niet haha ik verlies altijd omdat mensen altijd oneerlijk stemmen dusja
KIM16 schreef:
nja ik ook met jou ben er niet goed in hoor
maar gwn vr de lol ;d
esha schreef:
Ind ik zou graag een keer met jou willen spelen haha
KIM16 schreef:
Oohn haha ;-) jammer
Oohn haha ;-) jammer
Ind ik zou graag een keer met jou willen spelen haha
nja ik ook met jou ben er niet goed in hoor

maar gwn vr de lol ;d
Ik al helemaal niet haha ik verlies altijd omdat mensen altijd oneerlijk stemmen dusja


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19