HenkDeBanaan schreef:
Ja
Felicia schreef:
Awh vind je
HenkDeBanaan schreef:
Haha je bent al lief genoeg c;
Felicia schreef:
En nu wil ik lief zijn, maar ben voor m'n gevoel haast blut
En nu wil ik lief zijn, maar ben voor m'n gevoel haast blut
Haha je bent al lief genoeg c;
Awh vind je
Ja


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17
