Avia schreef:
Lavaires schreef:
Ik kan iedereen wel ff terug storten als je een berichtje doet ahahhaha
We hebben ieder de helft gewonnen hahaha!
Avia schreef:

Omg sorry ik heb niet gezien dat de helft niet online wasLavaires schreef:
Ik doe wel mee, is echt 7 jaar geleden dus ff kijken hoe het werkt hahaha maar sure
Leuk!! Ik doe wel mee, is echt 7 jaar geleden dus ff kijken hoe het werkt hahaha maar sure


Ik kan iedereen wel ff terug storten als je een berichtje doet ahahhaha

0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20