Sophrosyne schreef:
Stem op de beste naam, degene met de meeste stemmen die doe ik! c:
De meesten zijn Japanese, tussen haakjes zet ik de betekenis. De meeste namen zijn te danken aan Ryuzaki! ^^
Stem op de beste naam, degene met de meeste stemmen die doe ik! c:
De meesten zijn Japanese, tussen haakjes zet ik de betekenis. De meeste namen zijn te danken aan Ryuzaki! ^^


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16


