Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: Welke moet ik nemen?
Hotaru (vuurvliegje)
5%
2
Primrose
23%
10
Gomennasai (het spijt me)
2%
1
Muri (onredelijk)
0%
0
Yagami (komt van de anime Death Note)
0%
0
Sakura (cherry blossom)
16%
7
Minori (waarheid)
23%
10
Kiyomi (pure beauty)
5%
2
Kazumi (Harmonisch mooi)
7%
3
Anouk (ja die bestaat al maar ik weet een trucje)
19%
8
STEM VOOR MIJN NIEUWE NAAM!
Sophrosyne
Straatmuzikant



Stem op de beste naam, degene met de meeste stemmen die doe ik! c:

De meesten zijn Japanese, tussen haakjes zet ik de betekenis. De meeste namen zijn te danken aan Ryuzaki! ^^
Account verwijderd




O_O Ik had je ook namen gegeven? You mean thing
Sophrosyne
Straatmuzikant



O_O Ik had je ook namen gegeven? You mean thing

yeah maar ik kies gewoon degene uit die ik het mooiste vind, want een naam die ik zelf niet mooi vind of wat minder, neem ik niet. :$
Account verwijderd




O_O Ik had je ook namen gegeven? You mean thing

yeah maar ik kies gewoon degene uit die ik het mooiste vind, want een naam die ik zelf niet mooi vind of wat minder, neem ik niet. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Ik weet het haha. Ik had je gewoon wat japanse woorden gegeven.
Sophrosyne
Straatmuzikant



hh
Sophrosyne
Straatmuzikant



Y not ass

Nope sorrie
Sophrosyne
Straatmuzikant



hh
Sophrosyne
Straatmuzikant



Uhm, je gaat niet voor Anouk hoor O.o

..why not?
Sophrosyne
Straatmuzikant



Uhm, je gaat niet voor Anouk hoor O.o

..why not?

Omdat ik die naam al heb? haha
wat voor trucje weet je dan?

Als jij bijv je naam hebt ingesteld met een hoofdletter als A, kan ik kleine letter a, op het forum verandert hij het toch meteen naar een hoofdletter. En als je kleine letter a hebt dan is het precies omgekeerd.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Als jij bijv je naam hebt ingesteld met een hoofdletter als A, kan ik kleine letter a, op het forum verandert hij het toch meteen naar een hoofdletter. En als je kleine letter a hebt dan is het precies omgekeerd.

Dat gaat niet werken lol

Nee, want ik had me ingeschreven via Lianne, en ik weet zeker dat jij niet dezelfde naam kunt hebben.

Nouja, iig, Anouk was niet echt een naam die ik graag wou hebben, het was een optie die ik er gwn bij heb gedaan. Ik heb daarnaast liever een nickname.
Anoniem
Wereldberoemd



Primrose
Sophrosyne
Straatmuzikant



hh
Amity
Straatmuzikant



Wat is die truc eyebrows
Anoniem
Minister of Pop



Welk trucje
Ninurta
Straatmuzikant



Minori vind ik leuk n-n

Account verwijderd




wat is het trucje met de naam Anouk?
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste