Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Poll: Welke naam is het leukst?
Gladstone
53%
9
Doctor
6%
1
Watson
29%
5
Holmes
12%
2
Welke nieuwe naam?
Azelf
Straatmuzikant



Ik heb gister Sherlock Holmes; a game of shadows zitten kijken en ik vond 'm zo geweldig, dat ik mijn naam in iets Sherlock-gerelateerds wil veranderen. Welke vinden jullie 't leukst? c:

#Gladstone
#Doctor
#Watson
#Holmes

Suggesties zijn natuurlijk altijd welkom. (;

Ten slotte heb ik nog 42 credits nodig, dus donaties zijn altijd welkom en ik verkoop bijna mijn gehele gb. (:
Fem
Popster



Gladstone
Azelf
Straatmuzikant



Bedankt voor jullie stemmen! c:
Account verwijderd




Watson.
Anoniem
Landelijke ster



221B !!

Fem
Popster



Doe mabel dan doe ik dipper!!!

HAHAHAHA




Doe Waggel
Silatunique
Landelijke ster



Holmes!
Azelf
Straatmuzikant



221B !!


Die is eigenlijk best goed o.o
Anoniem
Internationale ster



Haaai
Azelf
Straatmuzikant



Haaai

Hey there, lovely <3 Welke vind jij het leukst? ;P
Anoniem
Internationale ster



Haaai

Hey there, lovely <3 Welke vind jij het leukst? ;P

That is a secret o.o but I did vote <3
Azelf
Straatmuzikant



Haaai

Hey there, lovely <3 Welke vind jij het leukst? ;P

That is a secret o.o but I did vote <3

You voted Gladstone, cuz that one's got two votes more xd Thanks, dear <3
Anoniem
Internationale ster



Hey there, lovely <3 Welke vind jij het leukst? ;P

That is a secret o.o but I did vote <3

You voted Gladstone, cuz that one's got two votes more xd Thanks, dear <3

Damn, betrapt haha
Azelf
Straatmuzikant



SherlockShit. 
Oké nee, euhm..

Ik denk niet dat dat überhaupt mag xD Maar als jij je naam in Boefje verandert, zal ik het overwegen xD 
Azelf
Straatmuzikant



Okay, het wordt Gladstone, nu alleen de credits nog -hinthint- xD 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld