Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: Heb jij ooit credits gekocht?
nee
35%
17
ja (€121-€130)
2%
1
ja (€111-€120)
4%
2
ja (€101-€110)
0%
0
ja (€91-€100)
0%
0
ja (€81-€90)
0%
0
ja (€71-€80)
0%
0
ja (€61-€70)
2%
1
ja (€51-€60)
2%
1
ja (€41-€50)
8%
4
ja (€31-€40)
4%
2
ja (€21-€30)
2%
1
ja (€11-€20)
8%
4
ja (€0-€10)
29%
14
ja (€131+)
4%
2
Heb jij ooit credits gekocht?
Tim
Wereldberoemd



^^
Zuko
YouTube-ster



Nee ~ ^-^
gwendo
Landelijke ster



nee mag niet
xAnna
Straatmuzikant



Ja, 2x 24 euro.
De 2e keer was voor de meeting
Anoniem
Wereldberoemd



Ja, een keer. Ik had totaal 10 euro paysafe, en gaf 8 euro uit aan gsm, en van de overige 2 euro, kocht ik 100 credits. 
DUS JA, ik heb credits gekocht, voor 2 euro. :$
Toothless
Wereldberoemd



ik zit op dit moment hier ja (€111-€120)
maar denk dat ik daar snel overheen ga (ca. €30 per maand)
Tim
Wereldberoemd



ik zit op dit moment hier ja (€111-€120)
maar denk dat ik daar snel overheen ga (ca. €30 per maand)

o-o
Toothless
Wereldberoemd



ik zit op dit moment hier ja (€111-€120)
maar denk dat ik daar snel overheen ga (ca. €30 per maand)

o-o

;) Als die credit actie er straks is, hoppa weer €18
Tim
Wereldberoemd



ik zit op dit moment hier ja (€111-€120)
maar denk dat ik daar snel overheen ga (ca. €30 per maand)

o-o

<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'> Als die credit actie er straks is, hoppa weer €18

XD
Lefacumis
Wereldberoemd



Ik mag dat niet
Toothless
Wereldberoemd



ik heb geluk dat ik 18 ben en mijn ouders daar niks meer over te zeggen hebben. Anders had ik ook echt niet zoveel mogen uitgeven.
Compulsion
Wereldberoemd



Jup, 2x 10 euro.
Tim
Wereldberoemd



ik heb geluk dat ik 18 ben en mijn ouders daar niks meer over te zeggen hebben. Anders had ik ook echt niet zoveel mogen uitgeven.

ja inderdaad O-O
Silatunique
Landelijke ster



6,-
Lefacumis
Wereldberoemd



ik heb geluk dat ik 18 ben en mijn ouders daar niks meer over te zeggen hebben. Anders had ik ook echt niet zoveel mogen uitgeven.

Lucky you ;o
Toothless
Wereldberoemd



ik zou echt niet zo weinig uit kunnen geven. xd
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste