Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: Leuk?
Ja!
100%
2
Nee.
0%
0
Filmreview in blog?
Marissa
Internationale ster



Zouden jullie dat leuk vinden? En welke films moet ik dan gaan kijken? :3
Marissa
Internationale ster



Hh?
Marissa
Internationale ster



Hh?

Account verwijderd




Ik zal je na de online party een lijstje mailen met leuke films 
ik ben nu heeeeel druk met online party
Marissa
Internationale ster



Ik zal je na de online party een lijstje mailen met leuke films 
ik ben nu heeeeel druk met online party

Haha, thanks en veel succes :d
Thrandy
Karaoke-ster



Heb ik pas ook gedaan, haha. Er zijn een hoop films die ik zelf leuk vind, maar daar ga ik ooit zelf nog blogs over maken ;p
Marissa
Internationale ster



Heb ik pas ook gedaan, haha. Er zijn een hoop films die ik zelf leuk vind, maar daar ga ik ooit zelf nog blogs over maken ;p

Misschien kunnen we het samen doen? Dan kiezen we dezelfde film en doen daar ieder een review over. Om elkaar dan te promoten, stoppen we een link van elkaar in de blog zelve :d
Thrandy
Karaoke-ster



Heb ik pas ook gedaan, haha. Er zijn een hoop films die ik zelf leuk vind, maar daar ga ik ooit zelf nog blogs over maken ;p

Misschien kunnen we het samen doen? Dan kiezen we dezelfde film en doen daar ieder een review over. Om elkaar dan te promoten, stoppen we een link van elkaar in de blog zelve <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Ik wil eerst nog even een blog maken over mn fav acteur tho.
Marissa
Internationale ster



Heb ik pas ook gedaan, haha. Er zijn een hoop films die ik zelf leuk vind, maar daar ga ik ooit zelf nog blogs over maken ;p

Misschien kunnen we het samen doen? Dan kiezen we dezelfde film en doen daar ieder een review over. Om elkaar dan te promoten, stoppen we een link van elkaar in de blog zelve <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

Ik wil eerst nog even een blog maken over mn fav acteur tho.

Neem je tijd, anders kunnen we een ander project samen doen? Zoals een draw challenge :d
Thrandy
Karaoke-ster



Misschien kunnen we het samen doen? Dan kiezen we dezelfde film en doen daar ieder een review over. Om elkaar dan te promoten, stoppen we een link van elkaar in de blog zelve <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>

Ik wil eerst nog even een blog maken over mn fav acteur tho.

Neem je tijd, anders kunnen we een ander project samen doen? Zoals een draw challenge <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Ik ben niet zo goed in tekenen, vind ik zelf hahahahaha.
Marissa
Internationale ster



Ik wil eerst nog even een blog maken over mn fav acteur tho.

Neem je tijd, anders kunnen we een ander project samen doen? Zoals een draw challenge <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

Ik ben niet zo goed in tekenen, vind ik zelf hahahahaha.

Ik ook niet, dat maakt hem juist genius xD
Thrandy
Karaoke-ster



Neem je tijd, anders kunnen we een ander project samen doen? Zoals een draw challenge <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>

Ik ben niet zo goed in tekenen, vind ik zelf hahahahaha.

Ik ook niet, dat maakt hem juist genius xD

Hahaha we'll see
Marissa
Internationale ster



Ik ben niet zo goed in tekenen, vind ik zelf hahahahaha.

Ik ook niet, dat maakt hem juist genius xD

Hahaha we'll see

Bespreken we wel nog een keertje :3
Thrandy
Karaoke-ster



Ik ook niet, dat maakt hem juist genius xD

Hahaha we'll see

Bespreken we wel nog een keertje :3

Is goed, ik ben nu ff bezig met die lay-out voor mijn nieuwste blog voor mijn fav acteur 
Marissa
Internationale ster



Hahaha we'll see

Bespreken we wel nog een keertje :3

Is goed, ik ben nu ff bezig met die lay-out voor mijn nieuwste blog voor mijn fav acteur 

Oeeeh, good luck :3
 ga zo film kijken xD
Thrandy
Karaoke-ster



Bespreken we wel nog een keertje :3

Is goed, ik ben nu ff bezig met die lay-out voor mijn nieuwste blog voor mijn fav acteur 

Oeeeh, good luck :3
 ga zo film kijken xD

Ook gezellig, haha. Tja ik moet nu toch wat doen he.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste