Naya schreef: wat heb ik hier nou te doen ik verveel me DOOD en ik vergeet de laatste tijd TELKENS mijn competitie en heb GEEN idee waarneer ik mijn artikel heb
ik zit met mijn hoofd overal maar niet hier dus ik ga sws stoppen xoxoxo
gvd
maar hee we hebben nog t gsm magazine en telegram remember?????? en ik kom nog wel is op vp meetings ofzo naja in nijmegen dan of NIET ver OF met yol
ja buh maar verwaterd sws is al altijd gebeurd (of met een t idc) ((((((((((((((((((((((((( en ja dat sws