Fem schreef:
Omdat het gewoon leuk is ok?
Truth me trouwens terug, anders sla ik je over, verder doe ik iedereen. Ik ben eerlijk.
*Ik truth door middel van citatie*
Omdat het gewoon leuk is ok?
Truth me trouwens terug, anders sla ik je over, verder doe ik iedereen. Ik ben eerlijk.
*Ik truth door middel van citatie*


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18
