Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Poll: ----
NT
25%
2
CT
0%
0
Blogger
38%
3
SMT
13%
1
Moderator
13%
1
Geen een
13%
1
Welke functie past bij mij? ^^
Anoniem
Minister of Pop



Ik ben wel benieuwd hoe jullie erover denken.
Uitleg zou ik fijn zijn, of tips (: Zodoende kan ik beter worden en de functie waar ik voor geschikt lijk te zijn verder uitbreiden.


Toothless
Wereldberoemd



SMT (: Maar Moderator denk ik ook wel.
Anoniem
Minister of Pop



SMT (: Maar Moderator denk ik ook wel.

Hmm niet mijn eerste keuze, maar bedankt! (:
Toothless
Wereldberoemd



SMT (: Maar Moderator denk ik ook wel.

Hmm niet mijn eerste keuze, maar bedankt! (:

Wat zou je graag willen dan?
Anoniem
Minister of Pop



SMT (: Maar Moderator denk ik ook wel.

Hmm niet mijn eerste keuze, maar bedankt! (:

Wat zou je graag willen dan?

Mijn voorkeur gaat vooral naar blogger of CT. Wanneer ik nu een blog competitie organiseer zijn er like maar 2 mensen die meedoen.
Merel
Straatmuzikant



Sws Blogger c;
Anoniem
Minister of Pop



Sws Blogger c;

Hehehe thnx! :3
Account verwijderd




Blogger en Ct
Anoniem
Minister of Pop



Blogger en Ct

Laten we samen voor CT gaan xd
Jij ging toch ook voor CT'er? Of heb ik dat gedroomd :s
Account verwijderd




Blogger en Ct

Laten we samen voor CT gaan xd
Jij ging toch ook voor CT'er? Of heb ik dat gedroomd <img src='/layout/nl/images/smileys/confused.png' alt=':s'>

Nee ik ga voor ct
en smt en bt en nt, maar met 2ervan heb ik al genoeg hahahahhaha
Anoniem
Minister of Pop



Blogger en Ct

Laten we samen voor CT gaan xd
Jij ging toch ook voor CT'er? Of heb ik dat gedroomd <img src='/layout/nl/images/smileys/confused.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/confused.png' alt=':s'>'>

Nee ik ga voor ct
en smt en bt en nt, maar met 2ervan heb ik al genoeg hahahahhaha

Oftewel elke functie HAHAHAHA

Account verwijderd




Laten we samen voor CT gaan xd
Jij ging toch ook voor CT'er? Of heb ik dat gedroomd <img src='/layout/nl/images/smileys/confused.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/confused.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/confused.png' alt=':s'>'>'>

Nee ik ga voor ct
en smt en bt en nt, maar met 2ervan heb ik al genoeg hahahahhaha

Oftewel elke functie HAHAHAHA


behalve moderator... srsly ik zou dat echt niet kunnen, lijkt me vreselijk om te zijn
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld