Oase schreef:
Ik ben wel benieuwd hoe jullie erover denken.
Uitleg zou ik fijn zijn, of tips (: Zodoende kan ik beter worden en de functie waar ik voor geschikt lijk te zijn verder uitbreiden.
Ik ben wel benieuwd hoe jullie erover denken.
Uitleg zou ik fijn zijn, of tips (: Zodoende kan ik beter worden en de functie waar ik voor geschikt lijk te zijn verder uitbreiden.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19

