Roseberry schreef:
Bij 100 stemmen op de poll. Ik ga zo naar Jol namelijk en idc of Jol het wel wilt. Mirinda komt ook zo whiehiehie. 100 Stemmen op de poll is gwn koel
Bij 100 stemmen op de poll. Ik ga zo naar Jol namelijk en idc of Jol het wel wilt. Mirinda komt ook zo whiehiehie. 100 Stemmen op de poll is gwn koel


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20




