Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Poll: Idk waarom ik dit maak dit is mijn laatste dag manager
...
60%
3
...
40%
2
......fuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Anoniem
YouTube-ster



er is geen CT'er online en ik heb een vraag over de competities voor de verkiezingen ;--------------------------------; fml
Ligeia
Wereldberoemd



dats kut..
Anoniem
YouTube-ster



dats kut..

ikr! 

En vandaag is de laatste dag om het in te kunnen leveren en ik ga zo naar A'dam en heb ik de hele dag geen tijd ;-;
Ligeia
Wereldberoemd



dats kut..

ikr! 

En vandaag is de laatste dag om het in te kunnen leveren en ik ga zo naar A'dam en heb ik de hele dag geen tijd ;-;

Wat betekend ikr :$

Je hebt morgen ook nog, tot 18:00
Anoniem
YouTube-ster



dats kut..

ikr! 

En vandaag is de laatste dag om het in te kunnen leveren en ik ga zo naar A'dam en heb ik de hele dag geen tijd ;-;

Wat betekend ikr <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Je hebt morgen ook nog, tot 18:00

I know right!

Ik weet het ja!



Phieuww
Ligeia
Wereldberoemd



ikr! 

En vandaag is de laatste dag om het in te kunnen leveren en ik ga zo naar A'dam en heb ik de hele dag geen tijd ;-;

Wat betekend ikr <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Je hebt morgen ook nog, tot 18:00

I know right!

Ik weet het ja!



Phieuww

wat is je vraag dan?
Anoniem
YouTube-ster



Wat betekend ikr <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

Je hebt morgen ook nog, tot 18:00

I know right!

Ik weet het ja!



Phieuww

wat is je vraag dan?

Nou, in mijn grote competitie staat je kan je aanmelden op dit topic, maar moet je dat topic dan al aanmaken of maken als je pas officieel CT'er bent
Anoniem
Queen of Queens



Dat word wachten rot er 1 is.
Anoniem
YouTube-ster



Dat word wachten rot er 1 is.

Jup ;-;
Carolynn
Internationale ster



Ik denk pas als je competitie wordt gehouden toch? 

Anoniem
Wereldberoemd



Als je wilt dat mensen aanmelden via een topic moet je dat gewoon uitleggen in je sollicitatie, maar nog geen topic maken want wij snappen dan heus wel wat je bedoelt en anders is het voor de overige VP'ers misschien verwarrend!
Anoniem
YouTube-ster



Als je wilt dat mensen aanmelden via een topic moet je dat gewoon uitleggen in je sollicitatie, maar nog geen topic maken want wij snappen dan heus wel wat je bedoelt en anders is het voor de overige VP'ers misschien verwarrend!

Oke bedankt Elke ♥
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld