Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Poll: Ja of nee?
Ja!
25%
1
Nee + Reden
75%
3
Stel: Ik maak elke week sws een blog.
Fem
Popster



Zien jullie mij dan als blogger?
Fem
Popster



Ligt eraan, als ik je blogs leuk vind zie ik je als blogger anders niet.

Okee c:
SebastianMichaelis
Straatmuzikant



Hangt van de kwaliteit van je blogs af. Ook het onderwerp speelt een grote rol. 
Je moet blogs maken omdat je het leuk vind om te doem en dingen met anderen te delen, niet met het doel om blogger te worden.
Account verwijderd




Nee absoluut niet.
Om blogger te worden gaat het vooral om kwaliteit
Fem
Popster



Hangt van de kwaliteit van je blogs af. Ook het onderwerp speelt een grote rol. 
Je moet blogs maken omdat je het leuk vind om te doem en dingen met anderen te delen, niet met het doel om blogger te worden.

Ik heb wel het doel om blogger te worden, maar ik vind het óók leuk om te doen!
Fem
Popster



Nee absoluut niet.
Om blogger te worden gaat het vooral om kwaliteit

Oh.. Okee
Account verwijderd




Hangt van de kwaliteit van je blogs af. Ook het onderwerp speelt een grote rol. 
Je moet blogs maken omdat je het leuk vind om te doem en dingen met anderen te delen, niet met het doel om blogger te worden.

Ik heb wel het doel om blogger te worden, maar ik vind het óók leuk om te doen!

waar wacht je dan op :)
Fem
Popster



Hangt van de kwaliteit van je blogs af. Ook het onderwerp speelt een grote rol. 
Je moet blogs maken omdat je het leuk vind om te doem en dingen met anderen te delen, niet met het doel om blogger te worden.

Ik heb wel het doel om blogger te worden, maar ik vind het óók leuk om te doen!

waar wacht je dan op <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Ik zal werken aan de kwaliteit ;p
Fem
Popster



Ligt eraan, als ik je blogs leuk vind zie ik je als blogger anders niet.

Okee c:

En de kwaliteit van je blog

Daar doe ik sws mijn best op
Anoniem
Wereldberoemd



Hangt van de kwaliteit van je blogs af. Ook het onderwerp speelt een grote rol. 
Je moet blogs maken omdat je het leuk vind om te doem en dingen met anderen te delen, niet met het doel om blogger te worden.

Fem
Popster



hh
Fem
Popster



hh
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld