Lisakl schreef: Popdollars, credits en items DUHH.
Ik vond de andere reacties mooier, op gsm zouden ze dat zeggen ja. Ik ben er nu echt mee eens dat hier de sfeer veel en veel beter is.
Sarcasme.
Mooi zo
Account verwijderd
schreef:
liefepoesmarkus schreef:
Lisakl schreef:
liefepoesmarkus schreef: Ik vond de andere reacties mooier, op gsm zouden ze dat zeggen ja. Ik ben er nu echt mee eens dat hier de sfeer veel en veel beter is.
Sarcasme.
Mooi zo
Ik vind de sfeer hier ook beter btw.
Account verwijderd
schreef:
tinadehond schreef: Vriendschap
Geniaal antwoord en 100% waar. Heb hem op mijn profiel gezet