Marja schreef: Ik zie dat je al een lange tijd bestaat, maar je bent niet zo heel actief op het forum. Hierdoor ben je niet zo bekend onder de mensen. Als je meer gaat reageren op topic's dan word je wel bekender.
Marja schreef: Ik zie dat je al een lange tijd bestaat, maar je bent niet zo heel actief op het forum. Hierdoor ben je niet zo bekend onder de mensen. Als je meer gaat reageren op topic's dan word je wel bekender.
ik heb ook een andere tijdzone omdat ik niet in nl woon dus ik kan zzowiezo qal minder vana onine komen waardoor niemant me kent
Marja schreef: Ik zie dat je al een lange tijd bestaat, maar je bent niet zo heel actief op het forum. Hierdoor ben je niet zo bekend onder de mensen. Als je meer gaat reageren op topic's dan word je wel bekender.
ik heb ook een andere tijdzone omdat ik niet in nl woon dus ik kan zzowiezo qal minder vana onine komen waardoor niemant me kent
Marja schreef: Ik zie dat je al een lange tijd bestaat, maar je bent niet zo heel actief op het forum. Hierdoor ben je niet zo bekend onder de mensen. Als je meer gaat reageren op topic's dan word je wel bekender.
ik heb ook een andere tijdzone omdat ik niet in nl woon dus ik kan zzowiezo qal minder vana onine komen waardoor niemant me kent
Waar woon je dan?
alaska nouwja wone ook weer niet ik vedrblijf er een poos voor studie