Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
warom ben ik onbekend
thalia
YouTube-ster



voor jullie
bijna niemand kent me hier
Anoniem
Wereldberoemd



dan moet je actiever zijn i guess
thalia
YouTube-ster



dan moet je actiever zijn i guess

ik ben al sinds 
18-08-2012

lid en toch kent niemand me snik
thalia
YouTube-ster



:cry2:
thalia
YouTube-ster



:cry2:
Anoniem
Landelijke ster



meer berichten posten en gezellig meepraten??
Acnolgia
YouTube-ster



Lol wees actiever op het forum dan ^^
Anoniem
Popster



Ik zie dat je al een lange tijd bestaat, maar je bent niet zo heel actief op het forum. Hierdoor ben je niet zo bekend onder de mensen. 
Als je meer gaat reageren op topic's dan word je wel bekender. 
thalia
YouTube-ster



Ik zie dat je al een lange tijd bestaat, maar je bent niet zo heel actief op het forum. Hierdoor ben je niet zo bekend onder de mensen. 
Als je meer gaat reageren op topic's dan word je wel bekender. 

ik heb ook een andere tijdzone omdat ik niet in nl woon
dus ik kan zzowiezo qal minder vana onine komen waardoor niemant me kent 
Acnolgia
YouTube-ster



Ik zie dat je al een lange tijd bestaat, maar je bent niet zo heel actief op het forum. Hierdoor ben je niet zo bekend onder de mensen. 
Als je meer gaat reageren op topic's dan word je wel bekender. 

ik heb ook een andere tijdzone omdat ik niet in nl woon
dus ik kan zzowiezo qal minder vana onine komen waardoor niemant me kent 

Waar woon je dan?
thalia
YouTube-ster



Ik zie dat je al een lange tijd bestaat, maar je bent niet zo heel actief op het forum. Hierdoor ben je niet zo bekend onder de mensen. 
Als je meer gaat reageren op topic's dan word je wel bekender. 

ik heb ook een andere tijdzone omdat ik niet in nl woon
dus ik kan zzowiezo qal minder vana onine komen waardoor niemant me kent 

Waar woon je dan?

alaska nouwja wone ook weer niet ik vedrblijf er een poos voor studie
Anoniem
Queen of Queens



ik heb ook een andere tijdzone omdat ik niet in nl woon
dus ik kan zzowiezo qal minder vana onine komen waardoor niemant me kent 

Waar woon je dan?

alaska nouwja wone ook weer niet ik vedrblijf er een poos voor studie

Daar is het toch ijskoud of vergis ik me nu met een ander plaats? XD
Anoniem
Playback-ster



Lol wees actiever op het forum dan ^^

Ralsei
Internationale ster



ik ga verhuizen naar dublin.
Acnolgia
YouTube-ster



ik heb ook een andere tijdzone omdat ik niet in nl woon
dus ik kan zzowiezo qal minder vana onine komen waardoor niemant me kent 

Waar woon je dan?

alaska nouwja wone ook weer niet ik vedrblijf er een poos voor studie

Ohh vet cool
Acnolgia
YouTube-ster



ik ga verhuizen naar dublin.

Noooooo why
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste