Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Platenlabel gezocht.
Anoniem
YouTube-ster



Jup, ik zoek een platenlabel waarin ik moderator kan worden. 

Ik ben een tijdje moderator geweest bij een ander label, maar de eigenaresse was niet actief en ik draaide eigenlijk het label. Ik heb dus ontslag genomen want ik wil graag een actief label dat ik samen met iemand anders kan draaien.


Anoniem
Minister of Pop



Usarecords die is van mn bffje
Anoniem
YouTube-ster



Usarecords die is van mn bffje

Ik zal haar even mailen! :)
Anoniem
Minister of Pop



Ok
Anoniem
YouTube-ster



Gemaild, zijn er nog andere labels?
Anoniem
Minister of Pop



Gemaild, zijn er nog andere labels?

Ehm muziekwereld ik was daar de eigenaar
Anoniem
YouTube-ster



Gemaild, zijn er nog andere labels?

Ehm muziekwereld ik was daar de eigenaar

Die zal ik ook even mailen :p
Astorce
Straatmuzikant



Queres! Maar ik denk niet dat je vanzelf moderator zult worden, hier zul je moeten meedoen aan de verkiezingen. (:
Anoniem
Minister of Pop



Ok ehm het kanslozelabel mss
Anoniem
YouTube-ster



Queres! Maar ik denk niet dat je vanzelf moderator zult worden, hier zul je moeten meedoen aan de verkiezingen. (:

Ja, maar hier heb ik eigenlijk geen geduld voor.
Zhanina
Karaoke-ster



Burberry! Maar ik denk niet dat je vanzelf moderator zult worden, hier zul je moeten meedoen aan de verkiezingen. (:

Anoniem
YouTube-ster



Burberry! Maar ik denk niet dat je vanzelf moderator zult worden, hier zul je moeten meedoen aan de verkiezingen. (:


Zoals ik al zei heb ik daar geen geduld voor.
Astorce
Straatmuzikant



Burberry! Maar ik denk niet dat je vanzelf moderator zult worden, hier zul je moeten meedoen aan de verkiezingen. (:


Verander me bericht niet. D: HAHA
Astorce
Straatmuzikant



Queres! Maar ik denk niet dat je vanzelf moderator zult worden, hier zul je moeten meedoen aan de verkiezingen. (:

Ja, maar hier heb ik eigenlijk geen geduld voor.

Hoezo niet? Je kan toch niet in 1x moderator worden? xd
Ligeia
Wereldberoemd



Gemaild, zijn er nog andere labels?

Dancelikeapopstar
Account verwijderd




nou iedereen jammer genoeg heb ik usarecords opgeheven
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste