Irresistible schreef: Oke kan iemand de preciese redenen geven waarom ze zijn ontmod want ik snap het niet :c
Meliss heeft er zelf voor gekozen, jesley en anne britt hadden een twitteraccount gemaakt of iets, en deden alsof ze kaj waren en zeiden dat hij kinderen had verkracht op de meeting en allemaal van dat soort dingen.
Irresistible schreef: Oke kan iemand de preciese redenen geven waarom ze zijn ontmod want ik snap het niet :c
Meliss heeft er zelf voor gekozen, jesley en anne britt hadden een twitteraccount gemaakt of iets, en deden alsof ze kaj waren en zeiden dat hij kinderen had verkracht op de meeting en allemaal van dat soort dingen.
meliss schreef: Ik heb er niet zelf voor gekozen!!! Oké, ik wist wel dat ik ontmod zou worden als ik niet meer online zou komen. Maar ja, het lukte gewoon niet om genoeg online te zijn. Dusja :C
meliss schreef: Ik heb er niet zelf voor gekozen!!! Oké, ik wist wel dat ik ontmod zou worden als ik niet meer online zou komen. Maar ja, het lukte gewoon niet om genoeg online te zijn. Dusja :C
Irresistible schreef: Oke kan iemand de preciese redenen geven waarom ze zijn ontmod want ik snap het niet :c
Meliss heeft er zelf voor gekozen, jesley en anne britt hadden een twitteraccount gemaakt of iets, en deden alsof ze kaj waren en zeiden dat hij kinderen had verkracht op de meeting en allemaal van dat soort dingen.