Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Waarom zijn Jesley en Meliss
tweetkimbo
Straatmuzikant



ontmod?
Account verwijderd




Meliss omdat ze niet genoeg online kon komen en Jesley vanwege een actie van een twitter-account 
Anoniem
Wereldberoemd



En Annebritt ook. c;
Sara
Straatmuzikant



Wanneer is Meliss ontmod dan?O.o
Anoniem
Queen of Queens



Meliss omdat ze niet genoeg online kon komen en Jesley vanwege een actie van een twitter-account 

OMG ja meliss was er ook nog.:$

Die was idd heel inactief.
Philophobia
Straatmuzikant



Meliss heeft er zelf voor gekozen.
Irresistible
Straatmuzikant



Oke kan iemand de preciese redenen geven waarom ze zijn ontmod want ik snap het niet :c
tweetkimbo
Straatmuzikant



Ik mis een boel blijkbaar..
Philophobia
Straatmuzikant



Oke kan iemand de preciese redenen geven waarom ze zijn ontmod want ik snap het niet :c

Meliss heeft er zelf voor gekozen,
jesley en anne britt hadden een twitteraccount gemaakt of iets, en deden alsof ze kaj waren en zeiden dat hij kinderen had verkracht op de meeting en allemaal van dat soort dingen. 
Anoniem
Queen of Queens



Ik mis een boel blijkbaar..

Dan moet je vaker online komen hehe, ik zie jou ook niet vaak. ;c
Irresistible
Straatmuzikant



Oke kan iemand de preciese redenen geven waarom ze zijn ontmod want ik snap het niet :c

Meliss heeft er zelf voor gekozen,
jesley en anne britt hadden een twitteraccount gemaakt of iets, en deden alsof ze kaj waren en zeiden dat hij kinderen had verkracht op de meeting en allemaal van dat soort dingen. 

Waren hun dat omg :c
Irresistible
Straatmuzikant



Is er toevallig ook een topic hierover, waarop ik het volledige verhaal kan lezen ?
meliss
Wereldberoemd



Ik heb er niet zelf voor gekozen!!! Oké, ik wist wel dat ik ontmod zou worden als ik niet meer online zou komen. Maar ja, het lukte gewoon niet om genoeg online te zijn. Dusja :C
Society
Straatmuzikant



Ik heb er niet zelf voor gekozen!!! Oké, ik wist wel dat ik ontmod zou worden als ik niet meer online zou komen. Maar ja, het lukte gewoon niet om genoeg online te zijn. Dusja :C

Ff janke bae wil je mailen kom weer onn mis je
Anoniem
Wereldberoemd



Oke kan iemand de preciese redenen geven waarom ze zijn ontmod want ik snap het niet :c

Meliss heeft er zelf voor gekozen,
jesley en anne britt hadden een twitteraccount gemaakt of iets, en deden alsof ze kaj waren en zeiden dat hij kinderen had verkracht op de meeting en allemaal van dat soort dingen. 

Heb je daar linkj van
meliss
Wereldberoemd



@@ wil je mee janken?????????????????????????/ en mail me maar
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld