Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
BLOG VERKIEZINGEN
Blogspotter
Playback-ster





Hallo beste mensen,
Het is weer zover: Blogverkiezingen! We hebben nog maar 2 actieve bloggers. Dat is natuurlijk te weinig en dat moet veranderd worden. Samen gaan we opzoek naar de volgende generatie bloggers. We zoeken erg veel bloggers. Ongeveer kunnen er 7 mensen een blogger worden of zelfs meer.

We gaan de komende weken opletten op leuke blogs. Als je bang bent dat we jouw blog over het hoofd zien, mag je een link sturen naar dit account: Blogspotter.

Bedenk van tevoren of je wel echt blogger wilt worden, want dat betekend dat je sowieso één keer per week moet gaan bloggen.
Ralsei
Internationale ster



MOET je layouts kunnen maken? (Om kans te kunnen maken.)
Anoniem
Queen of Queens



Wacht 2 bloggers? O-o
Levitating
Landelijke ster



super leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Account verwijderd




Wacht 2 bloggers? O-o

Ja, jij en Fenne. Rest heeft al tijden niet geblogt :p
Account verwijderd




super leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AHAHHAHAHAHA KUT JASPER sad pls im dying
Account verwijderd




Dan heb ik voor niets de layout van m'n sollicitatie gemaakt, fijn dit. :c

meen je dit.....................

oke dan ik zeg (weer) niks
Anoniem
Landelijke ster



Ik wil weer heel graag blogger worden aangezien ik vakantie heb, vanwege mijn examenjaar. Maar ik word toch niet weer aangenomen omdat ik ben gestopt en niet actief meer blog..
Adelyna
Landelijke ster



Mogen de lay outs door iemand anders gemaakt zijn? Ik ga dan meedoen, dus snel een nieuw blog maken! 
Levitating
Landelijke ster



super leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AHAHHAHAHAHA KUT JASPER sad pls im dying

mag ik ook al niet meer zeggen dat ik het leuk vind???? WAT IS DIT!!
Account verwijderd




Mogen de lay outs door iemand anders gemaakt zijn? Ik ga dan meedoen, dus snel een nieuw blog maken! 

..................lijkt me niet LOL XD
Adelyna
Landelijke ster



super leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AHAHHAHAHAHA KUT JASPER sad pls im dying

mag ik ook al niet meer zeggen dat ik het leuk vind???? WAT IS DIT!!

HAHAHAHAHAHA
Adelyna
Landelijke ster



Mogen de lay outs door iemand anders gemaakt zijn? Ik ga dan meedoen, dus snel een nieuw blog maken! 

..................lijkt me niet LOL XD

Waarom niet? Het gaat toch om de tekst? Anders vind ik eat niet leuk sad((
Anoniem
Queen of Queens



Wacht 2 bloggers? O-o

Ja, jij en Fenne. Rest heeft al tijden niet geblogt <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

die andere 2 stoppen er ook mee te miste dit heb ik begrepen op de blog topic.
Anoniem
Queen of Queens



Ja, jij en Fenne. Rest heeft al tijden niet geblogt <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

die andere 2 stoppen er ook mee te miste dit heb ik begrepen op de blog topic.

kijk je mail

Done.
Adelyna
Landelijke ster



MOET je layouts kunnen maken? (Om kans te kunnen maken.)

Nee op girlscene maken ze ook geen layouts en toch zijn het leuke blogs!

Nu mail ik cindy voor jiks wss, maar ik heb lay outs, maar niet van mezelf, mag dat ook?
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste