Blogspotter schreef:

Hallo beste mensen,
Het is weer zover: Blogverkiezingen! We hebben nog maar 2 actieve bloggers. Dat is natuurlijk te weinig en dat moet veranderd worden. Samen gaan we opzoek naar de volgende generatie bloggers. We zoeken erg veel bloggers. Ongeveer kunnen er 7 mensen een blogger worden of zelfs meer.
We gaan de komende weken opletten op leuke blogs. Als je bang bent dat we jouw blog over het hoofd zien, mag je een link sturen naar dit account: Blogspotter.
Bedenk van tevoren of je wel echt blogger wilt worden, want dat betekend dat je sowieso één keer per week moet gaan bloggen.

Hallo beste mensen,
Het is weer zover: Blogverkiezingen! We hebben nog maar 2 actieve bloggers. Dat is natuurlijk te weinig en dat moet veranderd worden. Samen gaan we opzoek naar de volgende generatie bloggers. We zoeken erg veel bloggers. Ongeveer kunnen er 7 mensen een blogger worden of zelfs meer.
We gaan de komende weken opletten op leuke blogs. Als je bang bent dat we jouw blog over het hoofd zien, mag je een link sturen naar dit account: Blogspotter.
Bedenk van tevoren of je wel echt blogger wilt worden, want dat betekend dat je sowieso één keer per week moet gaan bloggen.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


7

pls im dying
pls im dying