Nevina schreef:
Het enige wat je hoeft te doen is abboneren op mijn blog en reageren op dit topic dat kies ik vanzelf 2 winnaars uit c:
Prijzen:
4 cr
Een interview dat op mijn blog komt te staan.
(let op! de eerste die ik kies mag zijn/haar prijs kiezen de 2de krijgt gwn de prijs die overblijft)
blog: http://virtualpopstar.com/home/profile?user=Nevina#blog
Het enige wat je hoeft te doen is abboneren op mijn blog en reageren op dit topic dat kies ik vanzelf 2 winnaars uit c:
Prijzen:
4 cr
Een interview dat op mijn blog komt te staan.
(let op! de eerste die ik kies mag zijn/haar prijs kiezen de 2de krijgt gwn de prijs die overblijft)
blog: http://virtualpopstar.com/home/profile?user=Nevina#blog


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18
