Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: de vraag van vandaag: Hebben jullie dat ook?
Hebben jullie dat ook?
Anoniem
Wereldberoemd



Je bent lekker aan het VP'en enzo, je mailt wat rond, plots heb je 10 berichten (of één, maakt niet echt uit) en je gaat van: 'Nah, ben te lui om te antwoorden, doe ik morgen wel ofzo' banana
Heb ik bijna iedere dag tegenwoordig xD
Estela
YouTube-ster



Uhu
Anoniem
Karaoke-ster



Heel af en toe
Anoniem
Wereldberoemd



nee

Btw, bij jou heb ik dat nooit hoor :d
Anoniem
Wereldberoemd



nee

Btw, bij jou heb ik dat nooit hoor <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

Terwijl je je mail nu negeert xD

nee grapje hoor :')

Hahaha xD
Sorry, mijn pc is enorm traag, ik heb een minuut nodig om naar mijn berichten te gaan, als ik nog een forum heb, is het nog wat trager, en hij is extra traag als ie er zin in heeft xD
Volgens Freud is niets toeval, schat xD
Anoniem
Popster



Ja hahahaha
Anoniem
Wereldberoemd



Ja hahahaha

:d
Ik heb dat echt vaak, zeker als ik meerdere mailtjes tegelijkertijd krijg xD
Anoniem
Popster



Ja hahahaha

<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>
Ik heb dat echt vaak, zeker als ik meerdere mailtjes tegelijkertijd krijg xD

Ik vooral als ik in een slechte bui ben ofzo
Anoniem
Wereldberoemd



Berichten (1029)

:o 1029 berichten beantwoorden kost toch wel een namiddagje xD
Anoniem
Wereldberoemd



Ja hahahaha

<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>
Ik heb dat echt vaak, zeker als ik meerdere mailtjes tegelijkertijd krijg xD

Ik vooral als ik in een slechte bui ben ofzo

Ik ben gewoon lui cool
Account verwijderd




Toch niet bij mij?
Anoniem
Wereldberoemd



Toch niet bij mij?

Nope xD
Anoniem
Wereldberoemd



Nee, Rafke is niet zo een popugurl, jwz.
GoodEnough
Straatmuzikant



Nah ik heb meer iets van Ik ga eerst reageren op een paar andere forums en daarna kijk ik wel
Account verwijderd




ga de optie VAAK erbij zetten in je poll ofsow
Anoniem
Wereldberoemd



Nee, Rafke is niet zo een popugurl, jwz.

haha xD
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste