Sophrosyne schreef:
Alweer 2 mensen uit zijn geschopt, ik mis ze wel tho. :/ En dat was van de nieuwe mensen.. (ik probeer niks slechts over hun te zeggen want ik vond ze goed maar ik vind het jammer dat ze eruit zijn geschopt. :/)
Alweer 2 mensen uit zijn geschopt, ik mis ze wel tho. :/ En dat was van de nieuwe mensen.. (ik probeer niks slechts over hun te zeggen want ik vond ze goed maar ik vind het jammer dat ze eruit zijn geschopt. :/)


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16




