Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Jammer dat er sinds de SMT verkiezingen..
Sophrosyne
Straatmuzikant



Alweer 2 mensen uit zijn geschopt, ik mis ze wel tho. :/ En dat was van de nieuwe mensen.. (ik probeer niks slechts over hun te zeggen want ik vond ze goed maar ik vind het jammer dat ze eruit zijn geschopt. :/)
Account verwijderd




wie waren dat ook al weer?
Sophrosyne
Straatmuzikant



wie waren dat ook al weer?

Alena en vandaag ook Dana weer. (TeenIdle) :/
Irresistible
Straatmuzikant



wow wacht er zijn er alweer twee uitgeschopt? ;-;, dat is wel jammer ja, maar ik weet niet wat ze precies hebben gedaan waardoor ze eruit liggen ;s
Desere
Landelijke ster



Ja en daarvoor Jesley sad
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ja en daarvoor Jesley sad

Ja, toch vind ik het jammer dat Jesley nu hij is gebant zo kut doet tegenover het SMT...
Desere
Landelijke ster



wow wacht er zijn er alweer twee uitgeschopt? ;-;, dat is wel jammer ja, maar ik weet niet wat ze precies hebben gedaan waardoor ze eruit liggen ;s

Wat Dana gedaan heeft, doet er niet toe. Dat is iets tussen ons en haar zelf :p
Sophrosyne
Straatmuzikant



wow wacht er zijn er alweer twee uitgeschopt? ;-;, dat is wel jammer ja, maar ik weet niet wat ze precies hebben gedaan waardoor ze eruit liggen ;s

Wat Dana gedaan heeft, doet er niet toe. Dat is iets tussen ons en haar zelf <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

ik wou net zeggen dat ik niet wist of ik dat moest vertellen ahaha
Desere
Landelijke ster



Ja en daarvoor Jesley sad

Ja, toch vind ik het jammer dat Jesley nu hij is gebant zo kut doet tegenover het SMT...

Niet tegen mij.. Ik praat nog dagelijks met hem via facebook met hoe het met hem gaat enzo.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik ben er niet uitgeschopt, ik heb zelf ontslag genomen voor mensen een verkeerd beeld krijgen xdd.

oooh, sorry dan, niet goed gelezen, het spijt me. :$
Irresistible
Straatmuzikant



wow wacht er zijn er alweer twee uitgeschopt? ;-;, dat is wel jammer ja, maar ik weet niet wat ze precies hebben gedaan waardoor ze eruit liggen ;s

Wat Dana gedaan heeft, doet er niet toe. Dat is iets tussen ons en haar zelf <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Snap ik wel haha
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ja en daarvoor Jesley sad

Ja, toch vind ik het jammer dat Jesley nu hij is gebant zo kut doet tegenover het SMT...

Niet tegen mij.. Ik praat nog dagelijks met hem via facebook met hoe het met hem gaat enzo.

Vooral in het begin deed hij het tegen mij en Elke.
Desere
Landelijke ster



wow wacht er zijn er alweer twee uitgeschopt? ;-;, dat is wel jammer ja, maar ik weet niet wat ze precies hebben gedaan waardoor ze eruit liggen ;s

Wat Dana gedaan heeft, doet er niet toe. Dat is iets tussen ons en haar zelf <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

ik wou net zeggen dat ik niet wist of ik dat moest vertellen ahaha

Klopt. Want anders blijven we bezig, en gaan mensen stoken of zich ermee bemoeien, dus beter van niet.
Desere
Landelijke ster



Ja, toch vind ik het jammer dat Jesley nu hij is gebant zo kut doet tegenover het SMT...

Niet tegen mij.. Ik praat nog dagelijks met hem via facebook met hoe het met hem gaat enzo.

Vooral in het begin deed hij het tegen mij en Elke.

sad
Sophrosyne
Straatmuzikant



Is het voor hun wel zo leuk dat je hier een topic over aanmaakt? Hahah sad

Ik bedoel er niks gemeens mee, ik vind het alleen zo jammer. :/ (daarnaast zou ik niks gemeens zeggen over Dana omdat ze mn bff is ^^)
Desere
Landelijke ster



Is het voor hun wel zo leuk dat je hier een topic over aanmaakt? Hahah sad

Er is niets ergs of mis aan dit topic. Ze geeft alleen aan dat ze het jammer vind en dat ze de personen mist, waar ik het overigens ook mee eens ben.
Dit topic is gesloten.
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste